Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 2015 Volkswagen Golf wersja CUP 1.4 benz. 150KM Gwa...

39 900 PLN
Volkswagen
Golf
2015
benzynowy
150 KM
+48
Obłaczkowo 115 (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2015
Przebieg 104 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 395 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Volkswagen Golf wersja CUP 1.4 benz. 150KM Gwa...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
218 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 562 mm
Szerokość
1 799 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
6,6
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zazwyczaj przy tankowaniu wychodzi nieco ponad 8l/100 km (miasto 70% / krótka trasa 30%) - spalanie takie, jak moja poprzednia Fiesta ponad dwukrotnie słabsza, więc ogólnie rewelacja :) Przy pustawej trasie, prędkościach poniżej 100 km/h da się zejść poniżej 5l według komputera. Mowa tutaj o jeździe emeryckiej na pamięć - utrata prędkości bez udziału hamulców, bardzo płynna jazda. Na regularnych trasach 50km komputer zdąży zejść do 4.9l. Może gdyby trasa miała 100-200km, to nawet i poziom 4.5-4.7 jest do osiągnięcia. Trasy autostradą 150 km/h na tempomacie (141 - 142 według nawigacji) - wówczas spalanie waha się między 7,5 a 8,5l. Przy tankowaniu wychodzi to 8l / 100 km. Na trasie Łódź Praga Kraków Łódź (1600km) postanowiłem jechać bardziej eko. Było sporo remontów i jazdy 70 - 100 km/h na tempomacie, na autostradach max 120 km/h jechałem, czasami krótko 130 km/h do sprawniejszego wyprzedzania. Tempomat używany tylko wtedy, kiedy wiedziałem, że nie będzie dohamowywał auta. Wówczas przy tankowaniu wyszło, że auto spaliło średnio 5.2l / 100 km.
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Przy totalnie emeryckiej jeździe udało mi się na dłuższym odcinku drogi krajowej zejść ze spalaniem do poziomu 4,9l/100 km. Przy normalnej eksploatacji nie jest aż tak dobrze, ale i tak jestem zadowolony. Średnio wygląda to z grubsza tak: spokojna jazda drogą krajową 5,5-6/100, spokojna jazda po mieście 7-8/100 (bliżej 7 jesienią, bliżej 8 zimą), autostrada 140 km/h analogicznie (7 jesienią, 8 zimą). Wskazania komputera pokładowego co do spalania pokrywają się z obliczeniami pod dystrybutorem.
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Jestem miło zaskoczony spalaniem. Średnio pali 0,5-0,7l więcej niż mój poprzedni 1.6HDI. Głównie jeżdżę po mieście i z prędkościami autostradowymi. Drogami krajowymi sporadycznie. Póki co innych wydatków po za paliwem nie było.

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf