Szukaj

Volkswagen Golf VIII 2025 Volkswagen Golf Variant R-Line Plus 1.5 eTSI mHEV

168 600 PLN
Volkswagen
Golf
2025
benzynowy
150 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2025
Przebieg 5 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 498 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Asystent parkowania, Czujniki parkowania przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, Isofix, Kamera cofania, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewane lusterka boczne, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Volkswagen Golf Variant R-Line Plus 1.5 eTSI mHEV

4,4
~Dominik
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW
Auto poprawne jak wiekszosć volswagenów, kupiłem Auto w 2024 roku więc wiekszość problemów z softwarem jest już rozwiązana. Auto jest ciut głośne przy większych prędkościach. Na kołach 18 auto jest ciut za twarde. Auto mam z bogatym wyposażeniem min, pamięc foteli, szyberdach, aktywny tempomat itd i jak na razie wszystko działa poprawnie, ale auto ma dopiero 10 tysięcy przebiegu, byłbym mocno smutny gdyby było inaczej. Do nie których rzeczy...
4,7
~Grzegorz
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW
Całokształt zdecydowanie na plus - to nadal jest Golf - zdecydowanie można uznać tę konstrukcję za przeskok ewolucyjny z poprzedniej generacji. Widać, że samochód jest bardziej elektroniczny niż analogowy i to pod każdym względem - czy to we wnętrzu czy układzie sterowania. Mimo to można się przyzwyczaić i czerpać satysfakcję z jazdy. Ogólnie polecam. Po raz kolejny - jak z każdym samochodem, proponuję spędzić przynajmniej 30min na jeżdzie...
4,4
~KamilZnawca1337
Volkswagen Golf VIII
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Jestem zadowolony z Golfa. Najważniejszy dla mnie był stosunek ceny do jakości. Po dogłębnej analizie rynku doszedłem do wniosku że w moim budżecie (czyli 120-130k) auta z grupy VAG będą najlepszym wyborem. Wybrałem wersję 50 anniversary z 1.5 TSI, 6 biegowy manual. Kosztowała ona 115k z pakietem zimowym i pakietem systemów asystujących. Wersja z automatem nie podlegała żadnemu rabatowaniu i kosztowała 150 000. 35 tysięcy różnicy to absurd...

Zalety

+ Widoczność + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf