Szukaj

Volkswagen Golf IV Hatchback 1.8 T 150KM 1998 Volkswagen Golf GTI z Włoch

13 500 PLN
Volkswagen
Golf
1998
benzynowy
150 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 1998
Przebieg 191 871 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 781 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, Radio niefabryczne, Alufelgi, Centralny zamek

Informacje o samochodzie

Volkswagen Golf GTI z Włoch

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
216 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Średnie spalanie
7,9 l/100 km
Długość
4 149 mm
Szerokość
1 735 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
11,3
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Auto na gazie jest bardzo oszczędne, instalację gazową zamontowałem za 2200zł, instalacja to Stag Go Fast. Jeżdżę na letnich 225/45/17 więc to niby niezbyt sprzyja ekonomice, a jednak za 20 zł(cena gazu ok.1.80) potrafię przejechać ponad 100km, ostatnio udało mi się przejechać ok. 120km. Niedawno jechałem w trasie prędkością od ok. 80 do 160, wyprzedzałem po 2 ciężarówki pod rząd, po 5 samochodów na raz i przejechałem 215km za uwaga 40zł(ok. 21 litrów), także żeby diesel tyle kosztował, musiałby spalać poniżej 4l na 100km, który diesel tyle spala przy mocy 150km? I jeszcze z tamtych lat? xp No właśnie. Więc polecam każdemu instalację lpg do tego silnika, jeśli będzie dobrze zrobiona bez obaw auto można użytkować bez awaryjnie.
10,5
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Generalnie jeżdżę Golfem po Warszawie, dojeżdżam do pracy codziennie, na kołach zimowych (stalówki 195/65/15) spalanie w mieście (w korkach itp.) mam w okolicach 10,5l/100km, w trasie(i trochę miasta) załadowany bagażnik + 4os. i prędkość do 110km/h wychodzi około 7,5-8,5l LPG/100km. Na lato mam alufelgi (225/45/17) i spalanie jest większe o około 1-2l/100km. Auto sprawuje się na gazie bezproblemowo, polecam zakładać instalację w sprawdzonych zakładach, warto wydać trochę więcej na instalację ale w przyszłości nie mieć żadnych problemów.
12,2
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Przy gazie wszystko zależy od dysz, przy odpowiednich czyli 2,0 lub i 2,2 pali tak jak wspomniałem 13,5 wychodzi mi przy każdym tankowaniu, czasem 13, ale za to co do przyspieszenia, nie mogę narzekać:) Trzyma się drogi jak przylepiony oczywiście na letnich. Zimówki zmieniają komfort jazdy, ale podgrzewane kubełki nadganiają to zimą:). Co do elektryki u mnie dotychczas bez zarzutów, jedyną przygodę miałem z immo immobilizer. Wystarczyło na nowo zakodować kluczyki i problem się stracił. Pozdrawiam

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf