Szukaj

Volkswagen Golf VIII GTI Facelifting 2.0 TSI 265KM 2024 Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI 265 KM DSG*Pakiet zimo

205 300 PLN
Volkswagen
Golf
2024
benzynowy
265 KM
+48
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
Rocznik 2024
Przebieg 8 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 265 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Asystent pasa ruchu, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI 265 KM DSG*Pakiet zimo

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,9 s
Średnie spalanie
7,1 l/100 km
Długość
4 289 mm
Szerokość
1 789 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
55% 45%
4,4
~Dominik
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 eTSI EVO mHEV 150KM 110kW
Auto poprawne jak wiekszosć volswagenów, kupiłem Auto w 2024 roku więc wiekszość problemów z softwarem jest już rozwiązana. Auto jest ciut głośne przy większych prędkościach. Na kołach 18 auto jest ciut za twarde. Auto mam z bogatym wyposażeniem min, pamięc foteli, szyberdach, aktywny tempomat itd i jak na razie wszystko działa poprawnie, ale auto ma dopiero 10 tysięcy przebiegu, byłbym mocno smutny gdyby było inaczej. Do nie których rzeczy...
4,7
~Grzegorz
Volkswagen Golf VIII
Hatchback 1.5 TSI EVO 130KM 96kW
Całokształt zdecydowanie na plus - to nadal jest Golf - zdecydowanie można uznać tę konstrukcję za przeskok ewolucyjny z poprzedniej generacji. Widać, że samochód jest bardziej elektroniczny niż analogowy i to pod każdym względem - czy to we wnętrzu czy układzie sterowania. Mimo to można się przyzwyczaić i czerpać satysfakcję z jazdy. Ogólnie polecam. Po raz kolejny - jak z każdym samochodem, proponuję spędzić przynajmniej 30min na jeżdzie...
4,4
~KamilZnawca1337
Volkswagen Golf VIII
Hatchback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Jestem zadowolony z Golfa. Najważniejszy dla mnie był stosunek ceny do jakości. Po dogłębnej analizie rynku doszedłem do wniosku że w moim budżecie (czyli 120-130k) auta z grupy VAG będą najlepszym wyborem. Wybrałem wersję 50 anniversary z 1.5 TSI, 6 biegowy manual. Kosztowała ona 115k z pakietem zimowym i pakietem systemów asystujących. Wersja z automatem nie podlegała żadnemu rabatowaniu i kosztowała 150 000. 35 tysięcy różnicy to absurd...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf