Szukaj

Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 2015 Volkswagen Golf 2.0TDI DSG Xenon Navi Radar Bo...

40 900 PLN
Volkswagen
Golf
2015
diesel
150 KM
+48
Drelów (woj. lubelskie)
Rocznik 2015
Przebieg 234 200 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Volkswagen Golf 2.0TDI DSG Xenon Navi Radar Bo...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
216 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 562 mm
Szerokość
1 799 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
5,4
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Posiadam auto od ponad roku, zrobiłem nim już 15 tys km ( 2014r / 65 tys km ) Do tej pory nie mialem nigdy na dłużej auta z grupy VW/AUDI. Generalnie auto oceniam bardzo poprawnie. Wyciszone, materiały całkiem dobrej jakości + za spasowanie, nic nie trzeszczy, nie skrzypi... Ale o spalaniu ma tu być mowa. DLA MNIE REWELACJA! Opiszę warunki : ZIMA ( auto na krótkich dystansach na ssaniu, prędkość do 100km 5,1l ok. 5km + 5km teren miejski sporo stania w korku wzrastało do 6,6l/100 ) Sama jazda po mieście, zimny silnik, korki ok 7,2 przez pierwszych kilka km zanim nie nabrał odpowiedniej temperatury później spadało do ok. 6,5l ) Lato : ten sam tryb ( 4,5l/100 ok. 5km + 5km miasta, korki = 5,5 ) Trasa : do 80km/h - płynna jazda : 3,3l do 100km/h - płynna jazda : 3,8 do 120km/h - płynna jazda : 4,2 do 140km/h - normalna jazda, z wyprzedzaniami, przyspieszaniem itp. sytuacjami 5,5l Auto jest dynamiczne ( 8,5 sek /100km/h ) i potrafi spalić jeżeli jeździmy dynamicznie. Rekord jaki udało mi się wygenerować, jazda w maju ( trasa Bydgoszcz-Wrocław-Karpacz-Czechy/Adrspach-Karpacz-Legnica-Bydgoszcz-Olsztyn - trasa ok 1160km - na jednym zbiorniku 210zł ( 90% trasa / 10% miasto ) średnia prędkość miedzy 90-120km/h !! 4,1l Trasa dynamiczna, sporo wyprzedzeń, śr. prędkość 110-140km/h - 5,4l ! Dla mnie wyniki bardzo satysfakcjonujące.
6,5
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Zejście poniżej 6L to nie lada wyczyn. 700km z przewagą tras szybkiego ruch bez większych szaleństw (130-150km/h) 6.2L/100 na pokładzie 2 dorosłych + 2 dzieci (+bagaż). Jadąc jednostanie po krajówce w okolicach 90-100km/h pojawi się 5.5L ale każde mniej przemyślane naciśnięcie gazu to momentalny wzrost spalania nawet po dłuższej trasie. Zaskakuje trochę że latanie wokół komina po małym mieście i okolicach to u mnie zawsze 6.5, max 6.8L. Ogólnie DSG robi robotę i zachęca do kickdownów.
5,2
Liczba komentarzy: 1
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Do golfa przesiadłem się z octavii, pierwsze co się rzuca w oczy to lepsze wykończenia wnętrz i dużo lepsze wyciszenie, spalanie przy silniku 150km jest bardzo zadowalające, przy prędkościach do 130km/h auto w trasie nie spali więcej niż 5,5 litra, do 150 km/h spalanie poskakuje na 6-6,3 l/ha co uważam nadal jest akceptowalne, dla amatorów jazdy do 100 km/h auto potrafi zejść poniżej 5 litrów.

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf