Szukaj

Volkswagen Golf Sportsvan Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 2017 Volkswagen Golf Sportsvan Navi, Łopatki! Czujniki

60 999 PLN
Volkswagen
Golf Sportsvan
2017
benzynowy
125 KM
+48
Kąty Opolskie (woj. opolskie)
Rocznik 2017
Przebieg 139 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM
Pojemność silnika 1 395 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia minivan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Volkswagen Golf Sportsvan Navi, Łopatki! Czujniki

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 338 mm
Szerokość
1 807 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
5,6
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Samochód o wymiarach kompaktu dzięki czemu zmieści się na ciasnych parkingach. Wzorowa pozycja za kierownicą, wygodne fotele, świetna widoczność mimo to wsparta przy parkowaniu praktycznie w standardzie czujnikami parkowania z przodu i tyłu (wersje bez czujników ze świecą szukać ) a dla bardziej wymagających była automatycznie chowana pod znaczkiem logo VW kamera cofania, rozwiązanie bardziej spotykane w klasie premium ( w momencie cofania logo się unosiło i odsłaniało kamerę dzięki czemu kamera była zawsze czysta a obraz na wyświetlaczu radia niezamazany). Jakość wykończenia i użyte materiały często przewyższały te z klasy wyższej, o ilości schowków wykończonych wewnątrz przyjemnym welurem i uchwytami do napojów nie wspomnę. Dzięki wyższemu nadwoziu siedzi się wygodniej, wygodniej zająć miejsce, wygodniej się wsiada i wysiada a wysokie osoby będą miały duży zapas przestrzeni z przodu i z tyłu(tylna kanapę można przesuwać i regulować kąt oparcia, bagażnik 400l z regulacją wysokości podłogi (pomieścił bagaże na wyjazd w góry zimą z trójką dzieci) . Czytelność i łatwość obsługi jest wzorcowa, świetne fabryczne nagłośnienie, prowadzenie tego auta to naprawdę przyjemność (polecam wersje wyposażenia Highline). Silniki 1,4TSI po 2012r są najbardziej proste, trwałe, sprawdzone i dopracowane, dają świetną dynamikę są bardzo elastyczne na niskich obrotach i bardzo oszczędne (są pozbawione filtrów cząstek stałych i wielu innych czujników które mogą się popsuć). Zawieszenie proste i trwałe. Bardzo dobra relacją ceny do jakości i funkcjonalności samochodu. Zalet jest jeszcze więcej, a z wad wymienię jedną awarię: zablokowana klapka wlewu paliwa która działa równolegle z centralnym zamkiem. Z wad tego modelu jest mniej popularny niż klasyczny Golf gdyż nie trafiał do firm jako samochód flotowy firmowy, złodzieje o nich zapomnieli, najlepiej współpracuje z instalacją gazową VI generacji Prince która kosztuje 8-10tyś i przy tak niskim zużyciu paliwa długo się zwraca ( ale za to instalacja gazowa jest bezobsługowa, nic nie trzeba regulować, zapala od razu na gazie bez czekania na rozgrzanie się silnika i pozytywnie wpływa na sam silnik ), w serwisach wysokie ceny samochodów na rynku wtórnym, ale za to samochody z reguły mniej zjeżdżone i bardziej zadbane, przy maksymalnych obrotach 5000-6000 obrotów robi się głośno, przy niskich do 2000 praktycznie nie słychać silnika, przy średnich/normalnych przyjemnie mruczy. Jest tyle pokus na rynku: może szybsze, może z większą ilością bajerów, bardziej rzucających się w oczy, a ja nie mogą się przekonać by zmienić ten samochód na inny mając z tyłu głowy funkcjonalność, stosunek ceny do jakości,wyposażenia, tanią eksploatację, jeszcze prostą konstrukcję którą obsłuży praktycznie każdy nieautoryzowany serwis.
6,8
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Wskaźnik spalania porusza się bardzo dynamicznie... Samochód jest za bardzo czuły,wystarczy "delikatnie dodać gazu i pojawia nam się spalanie 7l/100km gdy starałem się jeździć BARDZO ECO potrafiłem zejść do spalania w cyklu mieszanym do 5,5 ale to nie była jazda, to była masakra...
6,8
Volkswagen Golf Sportsvan
Sportsvan 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Wskaźnik spalania porusza się bardzo dynamicznie... Samochód jest za bardzo czuły,wystarczy "delikatnie dodać gazu i pojawia nam się spalanie 7l/100km gdy starałem się jeździć BARDZO ECO potrafiłem zejść do spalania w cyklu mieszanym do 5,5 ale to nie była jazda, to była masakra...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Golf Sportsvan