Szukaj

Toyota Yaris IV 2024 Toyota Yaris Hybrid 1.5 GR Sport IV (2020-)

119 900 PLN
Toyota
Yaris
2024
benzynowy
92 KM
Rocznik 2024
Przebieg 5 399 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 92 KM
Pojemność silnika 1 490 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota Yaris Hybrid 1.5 GR Sport IV (2020-)

3,1
~Sly
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Auto używane 2 tyg jako zastępcze. Niestety mimo mojego szacunku dla bezawaryjności tych aut muszę stwierdzić, że Toyota dalej uparcie robi auta: trzeszczące i plastikowe, niewygłuszone z cienkimi jak papier drzwiami, dziwacznym tandetnym wyglądem jak z Korei 25 lat temu, a tutaj dochodzi wibrujący warkoczący silnik, który jest nie do zniesienia dla ludzi wrażliwych na dźwięki. Auto w takim designie i wykonaniu nie powinno kosztować 120 ale...
3,9
~japan75
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Auto idealne do miasta oraz do pracy do 50 km od domu. Jest w miarę ciche w warunkach miejskich, zwinne, łatwo nim parkować i ma bagażnik odpowiedni na zakupy. Silnik charakteryzuje się wysoką dynamiką przyspieszenia do około 80-90 km/h. Niestety, potem robi się głośno, szczególnie przy prędkościach autostradowych, między 100-140 km/h. Na plus zasługuje przede wszystkim niskie zużycie paliwa, oscylujące między 2,8 l - 5,8 l, przy założeniu...
4,6
~Henryk Świerczyna
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Autem się jeździ bardzo przyjemnie, ma wspomaganie kierownicy. Lecz po przesiadce z Fiata Punto I, wydaje się, że obsługa uta jest trudna. Samochód jest bardzo komfortowy, jest duża przestrzeń na nogi. Auto jest bardzo ładne, lecz jest słaby stosunek ceny do jakości. Samochód w salonie kosztuje prawie 80 tysięcy złotych a powinien kosztować 60 tysięcy złotych. Silnik jest niestety trochę za słaby na to autko. Karoseria niestety bardzo łatwo...

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Yaris