Szukaj

Toyota Yaris IV 2022 Toyota Yaris Hybrid 1.5 Comfort IV (2020-)

79 900 PLN
Toyota
Yaris
2022
benzynowy z lpg
116 KM
Rocznik 2022
Przebieg 82 073 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 116 KM
Pojemność silnika 1 497 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota Yaris Hybrid 1.5 Comfort IV (2020-)

3,1
~Sly
Toyota Yaris IV
Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Auto używane 2 tyg jako zastępcze. Niestety mimo mojego szacunku dla bezawaryjności tych aut muszę stwierdzić, że Toyota dalej uparcie robi auta: trzeszczące i plastikowe, niewygłuszone z cienkimi jak papier drzwiami, dziwacznym tandetnym wyglądem jak z Korei 25 lat temu, a tutaj dochodzi wibrujący warkoczący silnik, który jest nie do zniesienia dla ludzi wrażliwych na dźwięki. Auto w takim designie i wykonaniu nie powinno kosztować 120 ale...
3,9
~japan75
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Auto idealne do miasta oraz do pracy do 50 km od domu. Jest w miarę ciche w warunkach miejskich, zwinne, łatwo nim parkować i ma bagażnik odpowiedni na zakupy. Silnik charakteryzuje się wysoką dynamiką przyspieszenia do około 80-90 km/h. Niestety, potem robi się głośno, szczególnie przy prędkościach autostradowych, między 100-140 km/h. Na plus zasługuje przede wszystkim niskie zużycie paliwa, oscylujące między 2,8 l - 5,8 l, przy założeniu...
4,6
~Henryk Świerczyna
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.0 VVT-i 72KM 53kW
Autem się jeździ bardzo przyjemnie, ma wspomaganie kierownicy. Lecz po przesiadce z Fiata Punto I, wydaje się, że obsługa uta jest trudna. Samochód jest bardzo komfortowy, jest duża przestrzeń na nogi. Auto jest bardzo ładne, lecz jest słaby stosunek ceny do jakości. Samochód w salonie kosztuje prawie 80 tysięcy złotych a powinien kosztować 60 tysięcy złotych. Silnik jest niestety trochę za słaby na to autko. Karoseria niestety bardzo łatwo...

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Yaris