Szukaj

Toyota Yaris II Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 2006 Toyota Yaris 1.4 D4-D 90 KM, Klimatyzacja, Klucz

13 990 PLN
Toyota
Yaris
2006
diesel
90 KM
+48
Słupsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2006
Przebieg 192 481 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 364 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Toyota Yaris 1.4 D4-D 90 KM, Klimatyzacja, Klucz

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Średnie spalanie
4,1 l/100 km
Długość
3 750 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
4,9
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Polecam autko każdemu. Jest jednym z lepszych w swojej klasie i w tym przedziale cenowym. Na trasie Lublin - Świnoujście (ok. 750km w jedną stronę) z włączaną miejscami klimatyzacją, czterema osobami na pokładzie oraz bagażnikiem zapakowanym na równo z zagłówkami, spalił mi średnio 4,5l/100km (Miejscami jazda powyżej 130km/h). Przy bardzo ekonomicznej jeździe udało mi się zejść do 3,8l/100km (jazda do 70km/h, powolne rozpędzanie, zmiana biegu przy 2tys obrotów, wysokie biegi przy jeździe z góry itp.). Warto wspomnieć, że mam felgi 15" z oponami 195/55. To z pewnością stwarza większy opór i zwiększa spalanie. W zimie, tylko w mieście, na odcinkach do 10km (zimny silnik) spala 6.2-6.5l/100km. Oprócz tego, że samochód jest oszczędny, to 90KM przy masie ok. 1000kg powoduje, że auto jest dość dynamiczne. Śmiało może się równać np. nawet z Mercedesem W169, który ma 110KM oraz 2000cm3 (diesel). Toyota rozpędza się do 100km/h w ok. 10,5s, co powoduje, że może zaskoczyć nie jednego kierowcę. Ważne jest również, że maksymalny moment obrotowy uzyskuje już przy 1800 obr./min. więc nie ma efektu "turbodziury". Dzięki temu samochodem możemy przyśpieszać dynamicznie nie redukując biegu, niemalże niezależnie od prędkości (w granicach rozsądku:P). Przy nieekonomicznej jeździe, z klimatyzacją i katowaniu na każdym biegu do 3800 obr./min. potrafi spalić 8,5l/100km. Jednak za przyjemność dynamicznej i szybkiej jazdy trzeba płacić w przypadku każdego samochodu. Wnętrze może troszkę zbyt ubogie ale za te pieniądze Mercedesa nie kupimy... Obrotomierz umiejscowiony na środku i mnóstwo schowków stwarzają raczej wrażenie kobiecego auta.
4,9
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Auto paliło mi o litr więcej oleju i się dziwiłem komentarzom "dlaczego tak mało reszcie pali a ja w tej górnej granicy jestem?!". I już wiem ! Rozwiązanie: 1. wymień olej na taki jak zalecają w instrukcji: 5W30 (nie 5W40 bo jest gęstszy, i co z tego że jest na wyższe temperatury, zobaczcie że w tabeli olejów 5W30 w instrukcji do Yaris wykres temperaturowy ma powyżej +30 temperaturę otoczenia, aż do nieskończoności). 2. Wymień olej skrzyni biegów na taki jak zalecają w tabelach 75W - 80W. 3. Ja zrobiłem ale to nie obligatoryjne - wlej do pełnego baku paliwa środek STP (Całą buteleczkę) - 20 zł. Zrobiłem takie manewry i nagle spalanie zmalało o litr. Wcześniej do moich średnich spalań możecie dodać +1 litr. Aha, nie jeżdżę emerycko, raczej to ja wyprzedzam niż mnie inni.
4,7
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Spalanie rewelka, o stacji przy spokojnej jeździe można nie myśleć przez 1000km. W mieście w moim przypadku pali mniej niż na trasie. Po mieście średnio 4,4 wychodzi(dynamicznie przyspieszam, ale dużo hamuję silnikiem, więc tu jest oszczędność) W trasie koło 5,2 przy 140-150. Najwięcej 6,2 z klimą przy średniej 167,7km/h,maksymalna katalogowa prawie cały czas przekroczona. Rekord na najniższe spalanie to 3,1 ale to już katorga, bo jazda na wypady, bez klimy, radia itp. Jeździłem yarisem z każdym silnikiem i diesel to jest najlepszy silnik w tym aucie (150KM w benzynie fajnie śmiga, ale łyka sporo).

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Yaris