Szukaj

Toyota Yaris II Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 2007 Toyota Yaris 1.4 D-4D , 90 PS, 5-Drzwi, Klimat...

18 900 PLN
Toyota
Yaris
2007
diesel
90 KM
+48
SIERAKOWICE (woj. pomorskie)
Rocznik 2007
Przebieg 201 926 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 400 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Toyota Yaris 1.4 D-4D , 90 PS, 5-Drzwi, Klimat...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Średnie spalanie
4,1 l/100 km
Długość
3 750 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
4,9
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Polecam autko każdemu. Jest jednym z lepszych w swojej klasie i w tym przedziale cenowym. Na trasie Lublin - Świnoujście (ok. 750km w jedną stronę) z włączaną miejscami klimatyzacją, czterema osobami na pokładzie oraz bagażnikiem zapakowanym na równo z zagłówkami, spalił mi średnio 4,5l/100km (Miejscami jazda powyżej 130km/h). Przy bardzo ekonomicznej jeździe udało mi się zejść do 3,8l/100km (jazda do 70km/h, powolne rozpędzanie, zmiana biegu przy 2tys obrotów, wysokie biegi przy jeździe z góry itp.). Warto wspomnieć, że mam felgi 15" z oponami 195/55. To z pewnością stwarza większy opór i zwiększa spalanie. W zimie, tylko w mieście, na odcinkach do 10km (zimny silnik) spala 6.2-6.5l/100km. Oprócz tego, że samochód jest oszczędny, to 90KM przy masie ok. 1000kg powoduje, że auto jest dość dynamiczne. Śmiało może się równać np. nawet z Mercedesem W169, który ma 110KM oraz 2000cm3 (diesel). Toyota rozpędza się do 100km/h w ok. 10,5s, co powoduje, że może zaskoczyć nie jednego kierowcę. Ważne jest również, że maksymalny moment obrotowy uzyskuje już przy 1800 obr./min. więc nie ma efektu "turbodziury". Dzięki temu samochodem możemy przyśpieszać dynamicznie nie redukując biegu, niemalże niezależnie od prędkości (w granicach rozsądku:P). Przy nieekonomicznej jeździe, z klimatyzacją i katowaniu na każdym biegu do 3800 obr./min. potrafi spalić 8,5l/100km. Jednak za przyjemność dynamicznej i szybkiej jazdy trzeba płacić w przypadku każdego samochodu. Wnętrze może troszkę zbyt ubogie ale za te pieniądze Mercedesa nie kupimy... Obrotomierz umiejscowiony na środku i mnóstwo schowków stwarzają raczej wrażenie kobiecego auta.
4,9
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Auto paliło mi o litr więcej oleju i się dziwiłem komentarzom "dlaczego tak mało reszcie pali a ja w tej górnej granicy jestem?!". I już wiem ! Rozwiązanie: 1. wymień olej na taki jak zalecają w instrukcji: 5W30 (nie 5W40 bo jest gęstszy, i co z tego że jest na wyższe temperatury, zobaczcie że w tabeli olejów 5W30 w instrukcji do Yaris wykres temperaturowy ma powyżej +30 temperaturę otoczenia, aż do nieskończoności). 2. Wymień olej skrzyni biegów na taki jak zalecają w tabelach 75W - 80W. 3. Ja zrobiłem ale to nie obligatoryjne - wlej do pełnego baku paliwa środek STP (Całą buteleczkę) - 20 zł. Zrobiłem takie manewry i nagle spalanie zmalało o litr. Wcześniej do moich średnich spalań możecie dodać +1 litr. Aha, nie jeżdżę emerycko, raczej to ja wyprzedzam niż mnie inni.
4,7
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.4 D-4D 90KM 66kW
Spalanie rewelka, o stacji przy spokojnej jeździe można nie myśleć przez 1000km. W mieście w moim przypadku pali mniej niż na trasie. Po mieście średnio 4,4 wychodzi(dynamicznie przyspieszam, ale dużo hamuję silnikiem, więc tu jest oszczędność) W trasie koło 5,2 przy 140-150. Najwięcej 6,2 z klimą przy średniej 167,7km/h,maksymalna katalogowa prawie cały czas przekroczona. Rekord na najniższe spalanie to 3,1 ale to już katorga, bo jazda na wypady, bez klimy, radia itp. Jeździłem yarisem z każdym silnikiem i diesel to jest najlepszy silnik w tym aucie (150KM w benzynie fajnie śmiga, ale łyka sporo).

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Yaris