Szukaj

Toyota Yaris III Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 2011 Toyota Yaris 1.33 Premium III (2011-2019)

34 900 PLN
Toyota
Yaris
2011
benzynowy
99 KM
Rocznik 2011
Przebieg 132 847 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 99 KM
Pojemność silnika 1 329 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS

Informacje o samochodzie

Toyota Yaris 1.33 Premium III (2011-2019)

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,7 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
3 885 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
72% 28%
8,2
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Po 198 tys. komputer pokazuje 6,5l/100km, lecz licząc przez tankowanie pod korek nie idzie zejść poniżej 7l. Da się osiągnąć 3,7l ale to jazda do max 70 km/h po za miastem lub 30 km/h miasto bez wyprzedzania i dynamicznego ruszania. Natomiast przy dynamicznej jeździe po za miastem jest +10l/100km, a już szczególnie powyżej 100km/h - co mu wlejesz to on zje. Podsumowując fajne auto do zakorkowanego miasta. Bardzo lubi krotkie trasy. Dynamiczne, powyżej 4 tys. obrotów wręcz rakieta - 150KM samochody muszą się napocić by dorównać. Spalanie zależne jest tylko i wyłącznie od kierowcy i od szybkiej/wolnej jazdy. U mnie mniej pali po mieście niż na trasie oczywiście jeśli jeździ się do 3 tys. obrotów, na obrotach 4-5,5 tys. pali jak smok.
5,6
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Jest to bardzo ekonomiczny silnik, który odpowiednio traktowany może pokazać swoje 99KM. Jedak jeśli łagodnie obchodzimy się z pedałem gazu, mamy odpowiednie ciśnienie w oponach i nie tankujemy szemranego paliwa to zejście poniżej 5l/100km jest bardzo łatwe (zawsze tankuję 95 na orlenie). Myślę, że przy ekstremalnej eko-jeździe można zejść poniżej 4l/100km, jednak nie polecam. Trasa Głogów - Wrocław, (klimatyzacja+radio) średnia prędkość 80km/h spalanie po dojechaniu do centrum Wrocławia 4,6l/100 km. Na autostradzie, prędkości oscylujące wokół 160km/h (wiele więcej nie pojedzie) spalanie już na poziomie 8-9l/100km
6,8
Toyota Yaris III
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Jazda 100% stolica 2 os. 8,3-8,5 mniej nie spali niema opcji (przy normalnej jeździe) W nocy trasą AK można jadąc 80-90km/h zejść do 4,5 l. Samochód nowy z salonu. Przebieg już grubo ponad 10 tys km. Napraw żadnych, jak to w Toyocie, przekręcasz klucz i śmigasz. NA trasie przy normalnej jeździe wyprzedzanie ciężarówek itp. + klima 8 l. Na autostradzie 11,5 l (prędkość w granicach górnych) Ja nie mam pojęcia jak ludziom w mieście pali ten samochód 6 litrów. Chyba w mieście to nie byli. Trzeba wziąć pod uwagę że są miasta i jest Warszawa.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Yaris