Szukaj

Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 2015 Toyota Yaris 1.33 Premium

45 850 PLN
Toyota
Yaris
2015
benzynowy
99 KM
+48
Rybnik (woj. śląskie)
Rocznik 2015
Przebieg 101 309 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 99 KM
Pojemność silnika 1 329 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Toyota Yaris 1.33 Premium

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,7 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
3 950 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
7,1
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Nie wiem jak ludzie potrafią osiągnąć tak wspaniałe rezultaty. Mój Yaris to istna porażka. Pali jak smok. Po mieście nie schodzi 8,6 , zimą to 9,5 po mieście i to tylko 50km/h Autostradą to tylko 90km/h i wtedy zmieści sie w 6-6,5 a jak szybciej to zaczyna się "wir w baku " Zgłaszaliśmy problem w ASO ale bez odzewu. Auta nie polecam.
5,5
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Raport po raz drugi. Na dystansie 300KM z Lubina do Wrocławia i z powrotem (2x) w ciągu dwóch dni osiągnąłem minimalnie 4.8, przy jeździe możliwie najbardziej oszczędnej (EKO-driving). Taka jazda jest nieco męcząca, ale też wiążą się z tym oczywiste oszczędności. Natomiast średnie spalanie w cyklach miejskich i pozamiejskich jest możliwe do osiągnięcia 5.5, jednak z założeniem, że jeździ się co najmniej tyle samo poza miastem, co w mieście. Autko bardzo oszczędne.
5,8
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Powyższe wyniki są maksymalnie wyśrubowane. Jechałem możliwie najbardziej oszczędnie. Dojeżdżałem bez hamulców długie dystanse. Zjeżdżając z górki używałem luzu. Średnia prędkość 90-110kmh. 5.0 na trasie jest możliwe, ale pod warunkiem jazdy 80-90kmh na szóstce. Przy oszczędnej jeździe 90-110kmh auto pali około 5,6 na 100km. Komputer trochę przekłamuje na niekorzyść. W mieście można zejść do 6.7, ale jeżdżąc bardzo spokojnie i powoli się rozpędzając.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Yaris