Szukaj

Toyota Yaris II Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 2010 Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i, Salon Polska

21 499 PLN
Toyota
Yaris
2010
benzynowy
101 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2010
Przebieg 159 843 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 101 KM
Pojemność silnika 1 329 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,7 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
3 750 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
6,0
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
jeżdzilem jarisem 1.0 i to była masakra, 1.33 w porownaniu z 3cylindrowym 1.0 do demon prędkości, jednak w porownaniu do innych aut o normalnych osiągach - przyspisza równie szybko jak masywy ALP. piec bez nóg jest szybszy niż to cacko. jeśli chcemy cokolwiek zrobić szybciej to powyżej 3-4 tys obrotów. super sprawa - jest 6ty bieg. jest ciszej na trasie i jest niższe spalanie. to duzy plus. przy normalnej jeździe / z głową ale dynamicznej/ spalanie: miasto: 6,5, mix50/50: 6,2, trasa w zaleznosci od drogi (krajowa ok 5,8, autostrada przy 160km/h to 7 litrów). ogolnie auto zupełnie bezawaryjne. bardzo wytrzymałe zawieszenie. mam auto od nowosci, przebieg 158 tys km, zero luzów ani stuków ani w trakcie jazdy ani na przeglądach. wbrew pozorom ilosc miejsca jest OK. POLECAM każdemu kto nie chce problemów. osobom, które lubią problemy i lubią poznawać coraz to nowych mechaników - polecam wieśwagena (miałem). wieśwagen-das serwis. albo das check engine.
5,4
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Samochód posiadam od nowości, po pierwsze w porównaniu z moim poprzednim samochodem (Fiat Grande Punto 1.4 8v) bardzo miłe zaskoczenie pod względem dynamiki, bo auto ma pazurek. Przy w miarę oszczędnej jeździe miejskiej mieszcze się ze spalaniem w granicach 6-6.5 litra. No trasie przelotowej (okoliczne wsie) w stosunku miasto/przelotówka 10/90, korzystając dużo z 6 biegu spalanie potrafi niewiele przekraczać 4 litry na 100 km. W drodze nad morze (730km) z 4 osobami na pokładzie, włączoną lodówką turystyczną, klimatyzacją i wypchanym po brzegi bagażnikiem spalanie minimalnie przekroczyło 5 litrów (5.3) połowę trasy przejechałem z prędkością około 100-110 km/h (krajowa "jedynka" , a reszte 120-140 km (autostrada A1)
6,0
Toyota Yaris II
Hatchback 5d 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
Według mnie samochód jest dość komfortowy, choć plastiki mogliby dać lepsze, niepozornie nawet sporo miejsca w środku jak na swoje gabaryty, schowki wszędzie gdzie tylko nie spojrzeć. Zadziwiająco oszczędny, gdyż w mieście spala w granicach 6 - 7,5l/100 w zależności od natężenia ruchu i stylu jazdy (wiadomo, czasem chce się przydusić albo po prostu trafi się na korek). Na dystansie ~200km w 4 osoby na pokładzie i pełnym bagażnikiem różnych pierdół przy prędkości 100 - 120 km/h i włączonej klimie komputer pokazał 5,3 l/100. Ciekawy wynik, ale tankowałem za 50zł i dojechał bez problemu, jeszcze 2 kreski pokazywał :) Co do komputera to jest nieprecyzyjny i denerwujący. Nie pokazuje rzeczywistej ilości paliwa tylko ilość paliwa w baku uzależnia od średniego spalania auta, przykładowo mamy 2 kreski na wyświetlaczu, średnie spalanie to np. 8l/100, tankujemy za 30zł i wyjeżdżamy za miasto w trasę, dopiero po kilku minutach, gdy średnie spalanie spada do 5l/100 to na wyświetlaczu mamy już 3 kreski... Totalnie głupi pomysł Toyoty... W kwestii awaryjności nie mam żadnych zastrzeżeń, nie stwarza problemów, może jedynym minusem jest słaby akumulator, jakoś szybko się rozładowuje (chyba że mi się taki trafił w salonie). Co do osiągów, uwzględniając pojemność, moc, wagę oraz 6-biegową skrzynię max prędkość to ~180km/h jadąc samemu. Myślę, że to całkiem nieźle jak na Yarisa, a spalanie przy takiej prędkości według komputera to 11,5l/100. Aktualnie zastanawiam się nad przesiadką z Yariski na Audi A6 C5 1.9 TDI (130KM), ponieważ A6 jest z wyższej półki niż Yaris, koszty spalania niezbyt się będą różnić, lepsze materiały wykonania, dużo więcej miejsca w środku, większy komfort, bardziej wypasiona, no i oczywiście nie ma to jak Audi :)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Yaris