Szukaj

Toyota Verso Minivan Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 2016 Toyota Verso 1.8 Premium 7os EU6

54 800 PLN
Toyota
Verso
2016
benzynowy
147 KM
Rocznik 2016
Przebieg 221 150 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB

Informacje o samochodzie

Toyota Verso 1.8 Premium 7os EU6

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie spalanie
6,8 l/100 km
Długość
4 460 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
97% 3%
11,1
Toyota Verso
Minivan Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Wrażenia z jazdy jak 20 letni polonez. Naciśnięcie gazu do końca powoduje że się udusi. Trzeba odpuścić trochę wtedy zaczyna powoli jechać. Wogole nie czuć że ma prawie 150 km. Touch 2 za kupę kasy nie chce się połączyć przez bluetooth z telefonem- serwis nie jest w stanie tego naprawić. Auto raczej na spokojne dojazdy do pracy. W dłuższej trasie bardzo niewygodne małe siedzenia. Boli kręgosłup. Hamulce mało precyzyjne. Przy szybszej jeździe ciągle się zastanawiam czy wyhamuje. Drzwi bardzo cienkie i nie chcą zamykać sie. Trzeba je ciągle dociskać. Nic mnie nie urzekło w tym aucie i po roku czas się z nim rozstać. Jedyny plus taki że wszyscy myślą że zaoszczędzą przy tym aucie. Zdziwią się jak pojadą na serwis. Dla mnie szczęście bo dają dobra cenę przy odsprzedaży prawie nowego auta. Nie polecam dla kogoś kto musi jeździć. Bardzo dużo pali. Krótkie trasy po 3-4 km pali nawet 15 litrów. Żenada. Jedno z najgorszych aut jakie miałem.
11,1
Toyota Verso
Minivan Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Wrażenia z jazdy jak 20 letni polonez. Naciśnięcie gazu do końca powoduje że się udusi. Trzeba odpuścić trochę wtedy zaczyna powoli jechać. Wogole nie czuć że ma prawie 150 km. Touch 2 za kupę kasy nie chce się połączyć przez bluetooth z telefonem- serwis nie jest w stanie tego naprawić. Auto raczej na spokojne dojazdy do pracy. W dłuższej trasie bardzo niewygodne małe siedzenia. Boli kręgosłup. Hamulce mało precyzyjne. Przy szybszej jeździe ciągle się zastanawiam czy wyhamuje. Drzwi bardzo cienkie i nie chcą zamykać sie. Trzeba je ciągle dociskać. Nic mnie nie urzekło w tym aucie i po roku czas się z nim rozstać. Jedyny plus taki że wszyscy myślą że zaoszczędzą przy tym aucie. Zdziwią się jak pojadą na serwis. Dla mnie szczęście bo dają dobra cenę przy odsprzedaży prawie nowego auta. Nie polecam dla kogoś kto musi jeździć. Bardzo dużo pali. Krótkie trasy po 3-4 km pali nawet 15 litrów. Żenada. Jedno z najgorszych aut jakie miałem.
8,1
Toyota Verso
Minivan Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
5.7 l to można uzyskać w trasie przy prędkości około 50-60 km/h. Wlekąc się za ciężarówkami udało mi się nawet na odcinku około 80km zejść do 5.3, trasa z Kościerzyny do Gdyni - ale to ciężko nazwać jazdą. Normalnie bez szaleństw w trasie spali około 7l, w mieście raczej lekka noga będzie około 8l, przy prędkości 130-140 autostrada podchodzi pod 10, więcej się tym samochodem nie jeździ, szkoda skrzyni biegów no i jest podatny na podmuchy wiatru. Zimą jazda na krótkich odcinkach praktycznie cały czas na zimnym silniku to wskoczy nawet i pod 12 (licząc na całym baku - jak ograniczymy użytkowanie samochodu do odwożenia dzieci do szkoły i wypadów na zakupy w pobliże domu). Muszę powiedzieć, że skrzynia CVT zachowuje się bardzo fajnie w przy prędkościach do 50h, bo utrzymuje silnik na niskich obrotach i stąd jak komuś bardzo zależy to i w mięście uzyska niskie spalanie. Poza tym cudów nie ma, samochód swoje waży, duży jest a zima w Polsce to jednak ciągle zima.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Verso