Szukaj

Toyota RAV4 V 2022 Toyota RAV4 2.5 Hybrid Comfort 4x4 V (2018-)

159 900 PLN
Toyota
RAV4
2022
hybrydowy
177 KM
+48
Świlcza (woj. podkarpackie)
Rocznik 2022
Przebieg 85 553 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 177 KM
Pojemność silnika 2 487 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Ogranicznik prędkości, Tempomat aktywny

4,9
~Spike
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Temat świeży, przebieg niewielki, wybrałem ten model ponieważ użytkuję szczęśliwie poprzednią generację i mam zaufanie do marki i serwisu. Tutaj można powiedzieć, że nastąpił przeskok do innego wymiaru zarówno jeżeli chodzi o komfort jak i pewność prowadzenia oraz przyjemność z jazdy. Znałem opinie na temat głośności pojazdu i już miałem upatrzony zakład specjalizujący się w wygłuszeniach, będąc gotowym na wydanie do 10 tys. na ten cel, a tu...
3,9
~funuman
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Auto mam rok, 36kkm, wersja selection fwd, kosztowało 200tyś. Wg. mnie nie warte ceny. Z plusów: duża bryła, wygląd może się podobać, dużo miejsca w środku, dobrze przyspiesza, pali mało jak ktoś jeździ emerycko. Tyle. Z minusów: JEST TAK GŁOŚNO, ŻE KAŻDA TRASA TO DRAMAT. No chyba, że ktoś jeździ jak emeryt, tak do 80km/h. Spróbuj 140km/h na autostradzie :). Jak mam auto za 200tyś to chce móc jechać szybko, 160 i więcej. Spróbuj tym autem tyle...
3,0
~1
Toyota RAV4 V
SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Fotele z krótkim siedziskiem, średnio wygodne w trasie koszmarne , skóra niskiej jakości - szybko się wyciera i przebarwia . Wyciszenie auta to raczej żart z ludzi gorzej niż w FABI Przy 120 nie da się słuchać muzyki dla przyjemności o rozmowie zapomnij . Na poprzecznych nierównościach auto delikatnie podskakuje natomiast w zakrętach kładzie się bokiem jest to niebezpieczne zresztą "testu łosia" nie przeszło. Silnik pracuje jak w Polonezie...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota RAV4