Szukaj

Toyota RAV4 V SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 2022 Toyota RAV4 2.0 Comfort 4x2 MS V (2018-)

149 900 PLN
Toyota
RAV4
2022
benzynowy
173 KM
Rocznik 2022
Przebieg 53 218 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 173 KM
Pojemność silnika 1 987 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota RAV4 2.0 Comfort 4x2 MS V (2018-)

7,4
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Autko posiadam od kilku tygodni. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony niski spalaniem, dynamiką silnika, bardzo dobrym wyciszeniem wnętrza oraz jego wykończeniem. Ale żeby nie było zbyt różowo należy wspomnieć o minusach bo takowe to autko posiada. Bardzo niskiej jakości radio ( nie wyłapuje wszystkich dostępnych stacji radiowych, rzecz nie do pomyślenia w radiu fabrycznym zamontowanym w moim starym oplu) i fatalne głośniki można odnieść wrażenie, że muzyka dobiega z głośnika smartfonu. Bardzo słaba nawigacja GPS w nowiutkim zakupionym samochodzie nie było na mapie drogi którą wracałem do domu ( łącznik od autostrady A4 do Drogi E4 wybudowany 2 lata temu i widoczny na innym mapach GPS np: mio, garmin ect. wybieranie głosowe trasy w praktyce nie działa podobnie jak otwieranie klapy bagażnika nogą w sytuacji gdy trzymamy np. zakupy w rękach. Po zapaleniu silnika zwłaszcza zimnego dobiega trzeszczenie ze środka deski rozdzielczej rzecz nie bywała w takim samochodzie. Podsumowując autko fantastyczne dostarczające niesamowitej frajdy z jazdy i niewątpliwie godne polecenia, a wspomniane mankamenty, no cóż można przymknąć oko choć radio irytuje.
7,6
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Autko mam od 4mies dotychczasowy przebieg ok 6 tyś km. Autko bardzo wygodne, jak na te gabaryty bardzo ciche i ekonomiczne. Oczywiście jeżeli ktoś goni 180 km na godzinę to musi się liczyć że spali więcej niż przy 130km, przede wszystkim automatem trzeba nauczyć się jeździć. To nie disel że ile byś nie jechał to pali 6l. Poza tym autko pakowane i przestronne, w sam raz dla rodziny. Dobrze się trzyma drogi i przy takiej wysokości mało wychyla na zakrętach, po prostu czujesz się pewnie za kierownicą. Do tego dobra widoczność w dzień i o zmroku, oraz cały pakiet bezpieczeństwa powoduje że zaczynasz lubić długie trasy. Jedyna wada to za mały jak dla mnie bak paliwa 50l to trochę mało 80l w sam raz by pasowało. Pozdrawiam
9,0
Toyota RAV4 V
SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Nie wiem jak uzyskujecie niższe średnie niż 9l/100km :P Przy normalnej jeździe w mieście, wiadomo - korki, dziury, itp., spalanie około 10-10.5. Na trasie przy 140-150km/h trasa Łódź-Mierzeja w granicach 8,8-9l/100km, no niżej nie zejdzie i już. Generalnie średnia z około 24tys km 9,4l/100km - a nie mam zbyt ciężkiej nogi... Kolejny przykład, że dane podawane przez producenta można między bajki włożyć.

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota RAV4