Szukaj

Toyota RAV4 IV MPV Valvematic 150 152KM 2014 Toyota RAV 4 2.0 VVT-i, Salon Polska, 4X4, Klima

67 999 PLN
Toyota
RAV4
2014
benzynowy
151 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2014
Przebieg 145 240 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 151 KM
Pojemność silnika 1 987 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota RAV 4 2.0 VVT-i, Salon Polska, 4X4, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
4 574 mm
Szerokość
1 845 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
10,3
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
W mieście nigdy poniżej 9l i to przy bardzo sprzyjających warunkach. Normalna jazda to ok 11l. W trasie do 140 km/h spalanie też ok 10-11l. Powyżej zaczyna już zwyczajnie żłopać. Na niemieckiej autostradzie 14-15l gwarantowane. Przejechałem 100 tys km i nie wierzę w większość prezentowanych tutaj niskich raportów spalania. Silnik oceniam na dość mało przyjazny (wolnossący i b.głośny z CVT) oraz niezbyt ekonomiczny. Zestrojenie spalania i pracy CVT idealne do spokojnej jazdy. Przy tylko nieco większym temperamencie odradzam.
8,7
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Na razie tylko paliwo, tutaj jestem pozytywnie zaskoczony. Jeżdżę raczej spokojnie (ale nie jak emeryt :-), często z dzieckiem z przodu, rzadko włączam klimatyzację, staram się hamować silnikiem. I tak: w małym miasteczku na krótkich odcinkach 1-2 km i stop (czyli non stop na zimnym silniku), co 200-300 skrzyżowanie lub rondo, spala ok. 11-12 l/100km, po Kielcach w weekendy ok. 10 l/100km, po Warszawie w weekendy ok. 8-9 l/100km (są dłuższe przeloty między skrzyżowaniami), na DK 50 na odcinku Ostrów Maz.-Grójec zgodnie z przepisami (w sznurku za Tirami, 90-100 km/h) schodzi do 6 l/100km, weekendowe trasy z Mazowsza na Mazury ok. 7-7.5 l/100km (jak jest pusty odcinek to dynamiczne przyśpieszanie do 110-130 km/h i częste zwalnianie). Pomiary na A2 i A1 na trasie Wwa - Włoclawek : przy 120 km/h ok. 7-7.5 l/100 km, przy 130 km/h ok. 8-8.5 km/100km, przy 140 km ok. 9-10 l/100km, przy 150 km/h dochodzi do 11 l/100km. Oczywiście dużo zależy od kierunku wiatru. Komputer dobrze mierzy spalanie, średnia z 20 tys. km liczona na podstawie faktur to 8.0 l/100 km.Mimo wszystko zastanawiam się nad instalacją gazową-jakby ktoś miał jakieś doświadczenie z tym silnikiem to proszę o maila na konto w autocentrum
8,7
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Na razie tylko paliwo, tutaj jestem pozytywnie zaskoczony. Jeżdżę raczej spokojnie (ale nie jak emeryt :-), często z dzieckiem z przodu, rzadko włączam klimatyzację, staram się hamować silnikiem. I tak: w małym miasteczku na krótkich odcinkach 1-2 km i stop (czyli non stop na zimnym silniku), co 200-300 skrzyżowanie lub rondo, spala ok. 11-12 l/100km, po Kielcach w weekendy ok. 10 l/100km, po Warszawie w weekendy ok. 8-9 l/100km (są dłuższe przeloty między skrzyżowaniami), na DK 50 na odcinku Ostrów Maz.-Grójec zgodnie z przepisami (w sznurku za Tirami, 90-100 km/h) schodzi do 6 l/100km, weekendowe trasy z Mazowsza na Mazury ok. 7-7.5 l/100km (jak jest pusty odcinek to dynamiczne przyśpieszanie do 110-130 km/h i częste zwalnianie). Pomiary na A2 i A1 na trasie Wwa - Włoclawek : przy 120 km/h ok. 7-7.5 l/100 km, przy 130 km/h ok. 8-8.5 km/100km, przy 140 km ok. 9-10 l/100km, przy 150 km/h dochodzi do 11 l/100km. Oczywiście dużo zależy od kierunku wiatru. Komputer dobrze mierzy spalanie, średnia z 20 tys. km liczona na podstawie faktur to 8.0 l/100 km.Mimo wszystko zastanawiam się nad instalacją gazową-jakby ktoś miał jakieś doświadczenie z tym silnikiem to proszę o maila na konto w autocentrum

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Ergonomia
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota RAV4