Szukaj

Toyota RAV4 III MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 2012 Toyota RAV 4 2.0 VVT-i, Salon Polska, 4X4

59 999 PLN
Toyota
RAV4
2012
benzynowy
158 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2012
Przebieg 134 061 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 158 KM
Pojemność silnika 1 987 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota RAV 4 2.0 VVT-i, Salon Polska, 4X4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
7,5 l/100 km
Długość
4 445 mm
Szerokość
1 815 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
8,1
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
Komputer pokładowy zaniża spalanie o ok. 0.2 litra, czyli do wyników z komputera dodałem tą wartość. Delikatna jazda w granicach 60-80 bez zatrzymywania się to nawet 5.6l, ale takie sytuacje zdażają się tylko na krótkich odcinkach. Sporadyczne czerwone światła generują ok 6.8l (oczywiście tu też delikatna jazda). Na trasie 110-120 to ok. 7.5 do 8.5l, przy prędkości powyżej 140 to ok 9.5l. Unikam jazdy powyżej 160km, bo spalanie jest pomiędzy 10-11l. W tabelce podałem dane po przejechaniu całego zbiornika. W trybie sport przy dynamicznej jeździe pali zdecydowanie powyżej 12l.
10,8
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
Ceny na serwisie takie jak wszędzie mniej więcej, choć w porównaniu do subaru, którym wcześniej jeździłem zdecydowanie niższe. Spalanie wyższe niż to producenci zachwalali i brak możliwości przerobienia na gaz jeżeli zależy nam na gwarancji. Ponoć toyota się wycofała z tej opcji, co uważam za błąd, bo przy autach tego typu, jest to często brane pod uwagę. Pojemność baku ponoć wynosi 55 albo 60 L (nie pamiętam) natomiast przy doprowadzeniu komputera do wyświetlenia Range 5 km, nie wejdzie więcej niż 50 l co przy tym spalaniu jest bardzo uciązliwe.
8,7
Toyota RAV4 III
MPV Facelifting 2.0 Valvematic 158KM 116kW
Napiszę prosto. Właśnie wróciliśmy RAV-ką z z gór do Trójmiasta i jeśli chodzi o spalanie to nie mam powodów do narzekań. Przejechaliśmy w sumie 1900 km, a spalanie na całej trasie wyniosło 8,45 l/100 km, wliczając w to jazdę po drogach krajowych, autostradach, górskich drogach w okolicach Zakopanego oraz trochę jazdy w ruchu miejskim. Najniższe spalanie jakie udało się uzyskać bez większego wysiłku to 7,2 l/100 km w drodze powrotnej (na odcinku 515 km). Składały się na nie: zjazd Zakopianką do Krakowa, podróż drogą 94 przez Olkusz do Dąbrowy Górniczej, jazda drogą krajową nr 1/S1 przez Łódź i Włocławek. Nie licząc drogi 94, maksymalna ciągła prędkość wynosiła do 130 km/h. Spalanie wzrosło znacznie na ostatnim odcinku, jakim była A1 od Torunia i jej przedłużenie czyli trójmiejska obwodnica (9,7 l/100 km na odcinku 225 km, prędkości w przedziale 140-170 km/h). Z kolei jeżdżąc po Trójmieście i o okolicach i raczej na krótkich dystansach komputer pokazuje średnie 10 l/100 km i raczej nie ma zamiaru się obniżyć ani podnieść. Ogólnie spalanie do przyjęcia i bez zaskoczenia

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Widoczność

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota RAV4