Szukaj

Toyota RAV4 III MPV 2.0 i 16V 152KM 2008 Toyota RAV-4 2.0 Benzyna 152 KM, Napęd 4x4,

30 990 PLN
Toyota
RAV4
2008
benzynowy
152 KM
+48
Słupsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2008
Przebieg 308 625 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 152 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Złoty
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe

Informacje o samochodzie

Toyota RAV-4 2.0 Benzyna 152 KM, Napęd 4x4,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
8,6 l/100 km
Długość
4 395 mm
Szerokość
1 815 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
9,4
Toyota RAV4 III
MPV 2.0 i 16V 152KM 112kW
Właściwie piszę o różnicy między RAV4 z 2006 roku i w zasadzie o RAV4 z 2013 roku bo silnik jest ten sam, a uwaga Mazdą CX5, porównanie jest masakryczne, Mazda-przeglądy co 20.000 km, Toyota co 15.000, ceny przeglądów niższe w Maździe, Toyota nie ma systemu 1-stop zatrzymującego silnik w korku, nie ma biksenonów z doświetlaniem zakrętów, nie ma hamulca zatrzymującego automatycznie auto przed przeszkodą czyli jeśli zagapisz się w korku przy prędkości do 3o km/h , nie ma czujnika martwego pola w lusterku, w Maździe usłyszałem szum powietrza przy prędkości 130 km/h a nie ryk silnika, zawieszenie Mazdy jest o wiele subtelniejsze i, wreszcie na koniec, Toyota, której licznik spalania kłamie o poł litra w dół pali w mieście między 9,5 a 10 litrów, na trasie 60/90 7,8 litra, na autostradzie do 140 km/h nawet do 12 litrów. Jedyny plus, Toyota przez 7 lat była naprawdę niezawodna, wydałem na naprawy przy bardzo wyboistej drodze 2.700 zł. Ale drogę zrobili i Mazda jest the best! Pozdrawiam
12,3
Toyota RAV4 III
MPV 2.0 i 16V 152KM 112kW
Silnik doskonały dla LPG. U mnie sekwencja Stag Qbox, butla walcowa w schowku pod podłogą w bagażniku. Nie widać różnic w jeździe na Pb lub LPG. Spalanie średnio 12-12,5 litra w cyklu mieszanym: miasto, trasa -skrzynia automatycza, więc przy maualu można by pewnie liczyć około litra mniej. Na trasie 600 przy prędkościach 130-160km/h spalanie 13 litrów LPG co wydaje się dobrym wynikiem przy dużej budzie i słabej aerodynamice. Auto polecam jak najbardziej.
10,8
Toyota RAV4 III
MPV 2.0 i 16V 152KM 112kW
Silnik idealny do przeróbek LPG. Aktualnie instalacja Lovato Smart - działa wyśmienicie. Jedyny mankament to słabe przyspieszenie - mogłoby być lepiej. Przy prędkościach 120< praktycznie nie istnieje.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota RAV4