Szukaj

Toyota RAV4 IV MPV Valvematic 150 152KM 2013 Od ręki - Toyota RAV4 2.0 Premium + LPG Suv 152KM 2013

61 900 PLN
Toyota
RAV4
2013
benzynowy z lpg
152 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2013
Przebieg 160 768 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 152 KM
Pojemność silnika 1 987 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Od ręki - Toyota RAV4 2.0 Premium + LPG Suv 152KM 2013

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
4 574 mm
Szerokość
1 845 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
10,3
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
W mieście nigdy poniżej 9l i to przy bardzo sprzyjających warunkach. Normalna jazda to ok 11l. W trasie do 140 km/h spalanie też ok 10-11l. Powyżej zaczyna już zwyczajnie żłopać. Na niemieckiej autostradzie 14-15l gwarantowane. Przejechałem 100 tys km i nie wierzę w większość prezentowanych tutaj niskich raportów spalania. Silnik oceniam na dość mało przyjazny (wolnossący i b.głośny z CVT) oraz niezbyt ekonomiczny. Zestrojenie spalania i pracy CVT idealne do spokojnej jazdy. Przy tylko nieco większym temperamencie odradzam.
8,7
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Na razie tylko paliwo, tutaj jestem pozytywnie zaskoczony. Jeżdżę raczej spokojnie (ale nie jak emeryt :-), często z dzieckiem z przodu, rzadko włączam klimatyzację, staram się hamować silnikiem. I tak: w małym miasteczku na krótkich odcinkach 1-2 km i stop (czyli non stop na zimnym silniku), co 200-300 skrzyżowanie lub rondo, spala ok. 11-12 l/100km, po Kielcach w weekendy ok. 10 l/100km, po Warszawie w weekendy ok. 8-9 l/100km (są dłuższe przeloty między skrzyżowaniami), na DK 50 na odcinku Ostrów Maz.-Grójec zgodnie z przepisami (w sznurku za Tirami, 90-100 km/h) schodzi do 6 l/100km, weekendowe trasy z Mazowsza na Mazury ok. 7-7.5 l/100km (jak jest pusty odcinek to dynamiczne przyśpieszanie do 110-130 km/h i częste zwalnianie). Pomiary na A2 i A1 na trasie Wwa - Włoclawek : przy 120 km/h ok. 7-7.5 l/100 km, przy 130 km/h ok. 8-8.5 km/100km, przy 140 km ok. 9-10 l/100km, przy 150 km/h dochodzi do 11 l/100km. Oczywiście dużo zależy od kierunku wiatru. Komputer dobrze mierzy spalanie, średnia z 20 tys. km liczona na podstawie faktur to 8.0 l/100 km.Mimo wszystko zastanawiam się nad instalacją gazową-jakby ktoś miał jakieś doświadczenie z tym silnikiem to proszę o maila na konto w autocentrum
8,7
Toyota RAV4 IV
MPV Valvematic 150 152KM 112kW
Na razie tylko paliwo, tutaj jestem pozytywnie zaskoczony. Jeżdżę raczej spokojnie (ale nie jak emeryt :-), często z dzieckiem z przodu, rzadko włączam klimatyzację, staram się hamować silnikiem. I tak: w małym miasteczku na krótkich odcinkach 1-2 km i stop (czyli non stop na zimnym silniku), co 200-300 skrzyżowanie lub rondo, spala ok. 11-12 l/100km, po Kielcach w weekendy ok. 10 l/100km, po Warszawie w weekendy ok. 8-9 l/100km (są dłuższe przeloty między skrzyżowaniami), na DK 50 na odcinku Ostrów Maz.-Grójec zgodnie z przepisami (w sznurku za Tirami, 90-100 km/h) schodzi do 6 l/100km, weekendowe trasy z Mazowsza na Mazury ok. 7-7.5 l/100km (jak jest pusty odcinek to dynamiczne przyśpieszanie do 110-130 km/h i częste zwalnianie). Pomiary na A2 i A1 na trasie Wwa - Włoclawek : przy 120 km/h ok. 7-7.5 l/100 km, przy 130 km/h ok. 8-8.5 km/100km, przy 140 km ok. 9-10 l/100km, przy 150 km/h dochodzi do 11 l/100km. Oczywiście dużo zależy od kierunku wiatru. Komputer dobrze mierzy spalanie, średnia z 20 tys. km liczona na podstawie faktur to 8.0 l/100 km.Mimo wszystko zastanawiam się nad instalacją gazową-jakby ktoś miał jakieś doświadczenie z tym silnikiem to proszę o maila na konto w autocentrum

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Ergonomia
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota RAV4