Szukaj

Toyota Prius II 1.5 VVT-i 78KM 2006 Toyota Prius Toyota Prius

19 900 PLN
Toyota
Prius
2006
benzynowy
78 KM
+48
Mrągowo (woj. warmińsko-mazurskie)
Rocznik 2006
Przebieg 289 820 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 78 KM
Pojemność silnika 1 497 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka alcantara, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Prius Toyota Prius

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
4 445 mm
Szerokość
1 725 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
5,9
Liczba komentarzy: 1
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Trudno jednoznacznie wskazać spalanie, bo powinny być inne rubryki dla takiego auta. Na pewno spalanie czy to benzyny czy LPG rośnie przy dużych prędkościach. To jest auto które najlepiej sprawdza się w mieście i w trybie podmiejski. Powyżej 120km/h na liczniku czyli realnie 110-112 spalanie rośnie bardzo (litr i więcej). W zimie na krótkich odcinkach (silnik spalinowy musi się nagrzać żeby auto pracowało elektrycznie lub w ogóle mogło skorzystać z baterii nawet w trybie wymuszony gdy duży mróz). Także zimą dochodzi do 7L LPG przy spokojnej jeździe. Ale za to cały okres wiosna, lato, jesień przy oszczędnej jeździe bez problemu 6L LPG w mieście i poza miastem. Choć im trudniejszy teren, dużo zakrętów a przede wszystkim górki i długie zjazdy tym więcej się oszczędza. Jadąc po górach w Chorwacji uzyskałem nawet wynik 5L LPG.
6,7
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Jest to hybryda pracujaca z systemem LPG Co jest bardziej oszczędne niż oszczędne ;-) Ktos by pomyślał po co!? Ale to już trzeba pytać panów w ameryce co ustalają ceny paliwa. Intalacja zwraca sie troszeczke dłużej niż w BMW ale sie w koncu zwróciła. Nalezy pilnować poziomu oleju. Hybryda ma to do siebie ze silnik bywa nie dogrzany i czesto przestaje pracować np.swiatla, jazda z górki Z systemem LPG jednak trzeba od czasu do czasu oleju dolać... Autko ekonomiczne, bezawaryjne Ogolnie 5+ Acha... Do wyglądu w końcu można sie przyzwyczaić... Po paru miesiącach nawet zaczyna się podobać i dostrzega sie jego kształty... Kolejny krok Lexus w hybrydzie ;-)
5,5
Liczba komentarzy: 2
Toyota Prius II
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Jeżdże tym autem już 2 lata i często używam cruise control dzięki temu spalanie jest b.ekonomiczne, na trasie używając cruise control zauważyłem że gdy bateria jest naładowana - nagle wyłącza się silnilk spalinowy i jechałem tylko na elektryku przy 77km/h przez 3-4 minuty , nieźle i tak na zmiane (spalinowy/elektryk), spalanie 4,7l-4,9l/100km, autostrada A2 140km/h cruise control = 5,7l/100km, a kamera też przydaje się bardzo przy parkowaniu w ciasnych miejscach, klimatyzacja pracuje na elektryku osobno bez udziału silnika spalinowego zależy od stanu baterii, oraz wyczytałem w stanach o b.silnej baterii (yellow top optima) ona została zaakceptowana przez rząd USA do użytku w maszynach wojskowych jest polecany przez użytkowników hybryd w USA i wymieniłem akumulator na mocniejszy zauważa się lepszą pracę elektroniki przy tej baterii jest bardziej adekwatny do ilości elektroniki w tym aucie i kamery i JBL System i navi,bluetooth, itd..jest bardzo tanii w eksploatacji

Zalety

+ Skrzynia biegów + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Widoczność - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Prius