Szukaj

Toyota Prius IV Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 2017 Toyota Prius Premium, Head-Up, Bezwypadkowy, S...

74 900 PLN
Toyota
Prius
2017
hybrydowy
122 KM
+48
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 114 034 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Prius Premium, Head-Up, Bezwypadkowy, S...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
3,3 l/100 km
Długość
4 540 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
4,2
Toyota Prius IV
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Przesiadłem się z Clk 320 w benzynie, więc emocji podczas rozpędzania brak za to cała reszta na plus. W miastach spalanie między 3 litry a 4.5. Trasa autostradą 140km h przy małym ruchu najmniej 4.9 najwięcej 5.6 ,sprawdzane przy dystrybutorze. Ogólnie trzeba się przyzwyczaić żeby było miło ale nagroda w postaci spalania jest odczuwalna. Zrobiłem 88 tys tym samochodem i póki co nie zamierzam się go pozbyć. Serwis ogranicza się do wymiany oleju z filtrami. Koło 110 tyś przewidywany serwis hamulcowy i to będzie jak narazie większy wydatek jak do tej pory. Wyposażenie jak na mój gust pełne i w pełni użyteczne.
3,4
Toyota Prius IV
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Po początkowym okresie nauki posługiwania się priusem stwierdzam, że jest to super oszczędne auto, osiągnięcie wyniku 3,1 litra na 100 km jest całkiem możliwe, natomiast jazda dynamiczna skutkuje wynikiem nawet ponad 5 litrów, ogólnie bardziej opłaca się kupić zwykłego priusa w stosunku do wersji plug in. Plug in ma niepraktyczny mały bagażnik, możliwosc przewozu tylko czterech osób, a co najgorsze mały udzwig, albo bagaż albo cztery osoby, zastanawiałem się nad wersją plug in i całe szczęście że za namową sprzedawcy kupiłem zwykłą wersję. Plug in musi też rozgrzać baterie co czyni, że faktycznie nie pali tak dużo mniej niż zwykła wersja a kosxtuje z tym samym wyposażeniem znacznie drożej
4,2
Toyota Prius IV
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Prius sprowadzony ze stanow trasa autostradowa poznan-łódź 140-150km/h (tryb eco)spalanie wyszlo 5,4l na sto . Misto korki (tryb normal) rozwazna jazda spalanie 4l wolna trasa 100-120km/h spalanie w trybie normal 3,2l

Zalety

+ Skrzynia biegów + Silnik + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Prius