Szukaj

Toyota Prius III Hatchback 1.8 HSD 136KM 2011 Toyota Prius 1.8 VVT-i HSD, Salon Polska

48 999 PLN
Toyota
Prius
2011
hybrydowy
136 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2011
Przebieg 104 144 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszki boczne przednie, Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, ASR (kontrola trakcji), Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna kierowcy, Czujnik deszczu, ABS, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Nawigacja GPS, CD, Bluetooth, Tempomat, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Szyberdach, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Toyota Prius 1.8 VVT-i HSD, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
4,7 l/100 km
Długość
4 460 mm
Szerokość
1 745 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
4,5
Toyota Prius III
Hatchback 1.8 HSD 136KM 100kW
Prius jest wygodnym i zaawansowanym autem. Dość twarde zawieszenie rekompensuje niskim kosztem eksploatacji. Moj pali od 3,7 gdy jade spokojnie na drogach poza miastem a ok 5,5 przy mocniejszej nodze i klimie. Co jakies kilka lat czyszczenie chlodnicy EGR i kolektora ssacego by silnik pracował rowno. Bateria po 243000km wymagala regeneracji i wymianie ok 7 ogniw i po zbalansowaniu jest znow dobrze. Gdy bateria trakcyjna padnie mozna sie ratowac resetem, ktory trwa ok 5-10 minut ale to juz znak że trzeba zmierzyc ogniwa baterii. Ogólnie to przyjemny woz i pełno w nim gadzetow. :)
4,1
Toyota Prius III
Hatchback 1.8 HSD 136KM 100kW
Priusem przejechałem w 15 miesięcy 25 tys. km, auto na oponach 215/45/17, silnik zalany olejem 0W/20. Codzienne dojazdy do pracy na dystansie 13 km z czego 80% małe miejscowości, reszta droga podmiejska - 4,2l. Zimą przy ujemnych temp ale bez śniegu wzrasta o ok. 1 litr. Autostrada tempomat 140 km/h - 6,0l. 120 km/h - 5,0l. Droga krajowa ok 4,3l. Min. uzyskane spalanie: 3,2l. - drogi podmiejskie i małe miejscowości, styl jazdy - na prądzie ok 55 km/h przez ok 2-3 km potem 3-4 km w tempie 65-70 km/h żeby podładować baterie.
4,4
Toyota Prius III
Hatchback 1.8 HSD 136KM 100kW
Mieszkam w USA kupilem Priusa z przebiegiem 47800 mil za $17000.Samochod uzytkuje w pracy w firmie kurjerskiej. Obecnie mam na liczniku 156 tys mil. Z napraw wymienilem jedna tyna tarcze chamulcowa z powodu dostania sie wody na jedna ze szpilek co zpowodowalo ze nie odbijal jeden klocek i przegrzal tarcze zdarl sie niemal do zera.koszt tarcza $30 kaplet klockow na tyl $45.innych usterek brak :)Spalanie zima w zalenosci od mrozow przy - 20 C 5-6l/100km -5 C 4,8-5,5l/100km wiosna lato 4-5l/100km miasto od 3.2 do 4,5l/100km

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Prius