Szukaj

Toyota Hilux VIII Pojedyncza kabina Facelifting 2.4 D-4D 150KM 2021 Toyota Hilux / SALON PL / 92 tys.km / 2,4-150KM /

119 298 PLN
Toyota
Hilux
2021
diesel
150 KM
+48
Leszno (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2021
Przebieg 92 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 400 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia pick-up
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Hilux / SALON PL / 92 tys.km / 2,4-150KM /

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,2 s
Średnie spalanie
10,4 l/100 km
Długość
5 330 mm
Szerokość
1 800 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
3,0
~Artur
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Na Hiluxa przesiadłem się z L200 i jestem rozczarowany. Gdyby nie silnik 2.8 to ten samochód nie miał by chyba zalet. Przede wszystkim układ napędowy bez centralnego mechanizmu różnicowego - tu Mitsubishi deklasuje Toyotę. Skrzynia biegów - automat pracuje ociężale i z dużym opóźnieniem, ręczna zmiana biegów to istna porażka - wymuszenie zmiany biegu działa ale z dużą zwłoką a niekiedy sterownik nie reaguje w ogóle ( w terenie bywa to...
2,6
~Lesiewicz
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto z problemami. Pękają ramy (po cichu serwisy robią zdjęcia i wysyłają do Warszawy - jak przyjeżdza się do autoryzowanego serwisu; problem nie dotyczy wszystkich egzemplarzy); automatyczna skrzynia biegów wytrzymała u nas 160 000 km normalnej jazdy (bez katowania i offroadów). Autoryzowany serwis utrzymuje, że wtryski i pompa paliwa są do wymiany po 160 000 km (podobno to się zdarza); nie potwierdzają tego dwa nieautoryzowane serwisy...
4,5
~whynot
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto spełnia moje oczekiwania, bo potrzebowałem samochodu z dużą przestrzenią ładunkową. Do doskonałości brakuje lepszego rozwiązania kilku elementów nadbudowy na pace (szczególnie zamknięcia uchylnej tylnej klapy), ale jak wiadomo nie odpowiada za to producent samochodu. Hiluxa bardzo przyjemnie się prowadzi, a kamera z tyłu klapy rozwiązuje problemy podczas parkowania. Dobrze radzi sobie w terenie. Tempomat umila jazdę autostradą. Samochód...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Hilux