Szukaj

Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 2019 Toyota Hilux 2.4 D-4D Double Cab SR5 4x4

139 900 PLN
Toyota
Hilux
2019
diesel
150 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2019
Przebieg 89 992 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 393 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia pick-up
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Toyota Hilux 2.4 D-4D Double Cab SR5 4x4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,8 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
5 330 mm
Szerokość
1 855 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Ten samochód ma wadę fabryczna, nie we wszystkich egzemplarzach ujawnia się ale wiem że w Polsce są 2 mój i ktoś jeszcze trafił. Niecały 1 tys km i check engine , przez 10 miesięcy 15 wizyt serwisowych, 1 wizyta mechanika z centrali i 1 wizyta Belgów - auto dalej nie naprawione. W samochodzie wymienione , sonda lambda , sterownik komputera nowa mapa wgrana. Niecały rok a po zimie na wszystkich chromach powychodziły pęcherze tylko listwy przy szybach całe, na zabudowie oryginalnej też wszystkie klamki do wymiany. Przycisk na kierownicy po 2 miesiącach się starł, lakier na progach podobnie ściera się przy wysiadaniu, gałka zmiany biegów też starta. Zawieszenie tył cały czas skrzypi, smarują ale to nic nie daje ( w ich demonstracyjnym podobnie jest) Olej w skrzyni biegów fabryczny nic nie wart po wymianie na nowy odrazu inny samochód. Wtryskiwacze w nich też są trefne i wymieniają na nowe. Manual oczywiście miej pali średnio 10,5l automat 11-12 l System start stop w automacie to nieporozumienie.
9,0
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
120 tyś i średnie spalanie 9.8l, jazda dużo po górach jakieś trasy, czasami przyczepka i spory ładunek. Jak ktoś się nie spieszy to można uzyskać bardzo ekonomiczną jazdę Jak na auto takich gabarytów rekord poniżej 6 l/100km na trasie zakopane-szczyrk ale było trochę z górki. Jednak jak się przyciśnie na autostradzie to i 18l spali
8,7
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Tylko jazda jak stary pryk pozwoli na osiągnięcie wyniku 8czy nawet delikatnie poniżej 8 litrów, z ppa+minikoparka 17-18. Ogólnie nie wart swojej kosmicznej ceny ale cóż....spłacę i sprzedaję. Nalot rdzy na ramie w serwisie nie robi wrażenia. Przebieg 40tyś.

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Układ jezdny
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Hilux