Szukaj

Toyota Hilux VIII 2022 Toyota Corolla Seria E21 (2019-)

74 000 PLN
Toyota
Hilux
2022
benzynowy
125 KM
Rocznik 2022
Przebieg 59 850 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM
Pojemność silnika 1 490 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Złoty metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Tempomat aktywny

3,0
~Artur
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Na Hiluxa przesiadłem się z L200 i jestem rozczarowany. Gdyby nie silnik 2.8 to ten samochód nie miał by chyba zalet. Przede wszystkim układ napędowy bez centralnego mechanizmu różnicowego - tu Mitsubishi deklasuje Toyotę. Skrzynia biegów - automat pracuje ociężale i z dużym opóźnieniem, ręczna zmiana biegów to istna porażka - wymuszenie zmiany biegu działa ale z dużą zwłoką a niekiedy sterownik nie reaguje w ogóle ( w terenie bywa to...
2,6
~Lesiewicz
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto z problemami. Pękają ramy (po cichu serwisy robią zdjęcia i wysyłają do Warszawy - jak przyjeżdza się do autoryzowanego serwisu; problem nie dotyczy wszystkich egzemplarzy); automatyczna skrzynia biegów wytrzymała u nas 160 000 km normalnej jazdy (bez katowania i offroadów). Autoryzowany serwis utrzymuje, że wtryski i pompa paliwa są do wymiany po 160 000 km (podobno to się zdarza); nie potwierdzają tego dwa nieautoryzowane serwisy...
4,5
~whynot
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto spełnia moje oczekiwania, bo potrzebowałem samochodu z dużą przestrzenią ładunkową. Do doskonałości brakuje lepszego rozwiązania kilku elementów nadbudowy na pace (szczególnie zamknięcia uchylnej tylnej klapy), ale jak wiadomo nie odpowiada za to producent samochodu. Hiluxa bardzo przyjemnie się prowadzi, a kamera z tyłu klapy rozwiązuje problemy podczas parkowania. Dobrze radzi sobie w terenie. Tempomat umila jazdę autostradą. Samochód...

Zalety

+ Karoseria + Wyciszenie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Hilux