Szukaj

Toyota Highlander III 2021 Toyota Highlander Hybrid XLE 2021 2.5l

105 000 PLN
Toyota
Highlander
2021
hybrydowy
243 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2021
Przebieg 78 906 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 243 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7

Wyposażenie tego samochodu

Czujnik deszczu, HUD (wyświetlacz przezierny), Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

Toyota Highlander Hybrid XLE 2021 2.5l

4,8
~Andrzej
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Przed decyzją o zakupie auta testowałem kilka aut. Szukałem dużego i wygodnego auta do jazdy zarówno po mieście jak i w długich trasach (rocznie wypada mi około 10 jazd na dystansie nieco ponad 1 tys km). Ostatecznie wybór padł na Highlandera Executive z uwagi na dużo pozytywnych opinii amerykańskich użytkowników i moje jazdy próbne tym autem. Auto odebrane w lipcu 2021. Jestem zadowolony ze swojej decyzji choć auto ma kilka drobnych (czasem...
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ...
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Highlander