Szukaj

Toyota Highlander III 2.5 248KM 2022 Toyota Highlander

248 000 PLN
Toyota
Highlander
2022
hybrydowy
248 KM
+48
Sulejówek (woj. mazowieckie)
Rocznik 2022
Przebieg 32 832 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 248 KM
Pojemność silnika 2 487 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota Highlander

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
4 950 mm
Szerokość
1 930 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
6,7
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
To mój drugi samochód z hybrydowym napędem. Stosując odpowiednią technikę jazdy można osiągnąć oszałamiająco niskie spalanie jak na tak wielki samochód, o ile trasa jest dostatecznie długa żeby silnik zdążyłsię nagrzać a wnętrze schłodzić po postoju na słońcu. Podałem wyniki dla lata, w zimie pewnie będzie więcej. Spalanie średnie w zależności od prędkości wg licznika i rodzaju jazdy, wg wskazań komputera: Autostrada 150-155 km/h: ok. 10-11l / 100 Autostrada 140-145 km/h: ok 9-9.5 l/100 Trasa ekspresowa 120-125 km/h: 7.8-8.3 l /100 Droga krajowa 90-105 km/h: 5.8-6.3 l/100 Teren podmiejski, drogi lokalne, płynnie 50-70: 4.9-5.5 (mój rekord trasy 4.7 ale to był za krótki odcinek, tylko 10km, i silnik był wcześniej nagrzany) Duże miasto z sygnalizacja świetlna, długie odcinki: 6.0-7.5 l/100. Duże miasto z sygnalizacja świetlna, krótkie odcinki 15 l/100
7,1
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Autem przejechane na razie 10k km. Spalanie średnie liczone samodzielnie to 6.8 do 7.2l/100km. Głównie 70% to autostrady i drogi ekspresowe, reszta ruch miejski w województwie śląskim. Trasa z prędkością powyżej 150km/h 9.8l. Trasa z prędkością 130-140. 8-8.5l. Płynna jazda z prędkością 110-120km/h spalanie 6.8-7.1l. płynny tryb miejsko/podmiejski z prędkościami 50-70km/h spalanie 5.5-6.5l.
6,0
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
W mieście wyniki na poziomie 5,2 litra, trasa przy prędkościach ok 110km 6,2 litra.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Highlander