Szukaj

Toyota Corolla IX (E12) Sedan 1.6 i 16V 110KM 2004 Toyota Corolla Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol

8 900 PLN
Toyota
Corolla
2004
benzynowy
110 KM
+48
Głogoczów (woj. małopolskie)
Rocznik 2004
Przebieg 243 100 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Toyota Corolla Toyota Corolla 1.6 VVT-i Sol

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 410 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
7,1
Toyota Corolla IX (E12)
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
zużycie paliwa w normie - nie jeżdżę specjalnie sportowo ale tez nie wlokę się i spalanie średnie wynosi lekko ponad 7 litrów co uwazam za bardzo dobry wynik. Przeglady cenowo podobnie jak u konkurencji - mam tylko jedno zastrzeżenie - przeglądy są co 15 tys km a u prawie wszystkich konkurentów co 20 lub 30 tys. uważam że jak na benzyniaka to za często i wtedy się jeżeli się zsumuje koszty przegladów to płaci się podwójnie tak jak u konkurencji - no może silniki beda dłużej żywotne bo częściej jest olej wymieniany - ale mimo to co 15 tys km to w/g mnie bardzo często.
8,3
Toyota Corolla IX (E12)
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Moje próby spalania w zakresie benzyny mogą być obarczone błędem, gdyż znacznie częściej jeździłem na gazie, którego spalałem około 11-12l/100km, w trasie nawet poniżej 7l/100km. Benzyna, przy cyklu mieszanym 9,3l/100km (lubię dynamiczną jazdę :)). Gdy spróbowałem jeździć z poszanowaniem wozu, wówczas osiągnąłem wynik poniżej 8l/100km, a nawet udało się 7,5l/100km, ale to już na trasie, ale ten wynik, to raczej między bajki - nigdy go już nie powtórzyłem.
6,6
Toyota Corolla IX (E12)
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Średnie minimalne - dynamiczna ale tylko w określonych momentach jazda i patrzenie na komputer zeby odpowiednio dozować gaz. Średnie maksymalne - ostra jazda i pośpiech + troche korków... W trasie - 110-130 bez szaleństw ale naprawdę ciężko utrzymać taką prędkość jeśli jest okazja jechać szybciej. Koszty przeglądów są okropne ale to w końcu Toyota - tu właściwie nic się nie psuje dlatego jeżdżę bo uważam że naprawdę warto.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla