Szukaj

Toyota Corolla XII Hatchback 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 2022 Toyota Corolla Salon Polska

119 900 PLN
Toyota
Corolla
2022
hybrydowy
184 KM
+48
Mielec (woj. podkarpackie)
Rocznik 2022
Przebieg 11 039 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 1 986 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota Corolla Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Średnie spalanie
3,9 l/100 km
Długość
4 370 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
6,1
Toyota Corolla XII
Hatchback 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Daje radę. Da się oszczędnie jechać, ale da się też mieć "wiry w baku" i kilka przykładów z tras (spisane z aplikacji MyT): 1. Trasa Poznań-Kołobrzeg - droga krajowa, spokojna płynna jazda, 4,9l/100km 2. Trasa Poznań-Szczecin-Dziwnów-Poznań, trasa mieszana, cała trasa na jednym tankowaniu (od 100% baku do 30km zasięgu), jakieś 6-6,5/100 3. Wrocław-Piotrków Trybunalski - prędkość 140-160kmh, 8.5/100 4. Wrocław-Poznań, prędkość 115-125kmh, 6,2/100km 5. Warszawa-Konin, warunki mieszane, 120-145kmh, 8/100 6. Magdeburg-Berlin, głównie autostrada, 160-186kmh (vmax), 8,7/100 7. Trasy górskie (Karpacz-Pec pod Sniezka), 5,2/100 8. Trasa górska - Vrchlabi-Szklarska, 5,1/100 9. Trasa podmiejska: Konin-Kazimierz Biskupi, 3,8/100 Wnioski - ekonomia jazdy kończy się przy 125kmh, do 155 drastycznie rośnie, potem między 155 a prędkością maksymalną nie ma dużych różnic. Na trasach nie ma dużej różnicy w porównaniu ze standardowym "benzyniakiem", bo powyżej 120kmh jedzie się głównie tylko na silniku spalinowym, praktycznie nie ma zalet hybrydy.
6,5
Toyota Corolla XII
Hatchback 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Miałem wcześniej wersję 1.8 na felgach 16 calowych i paliła mniej. Ale trzeba pamiętać że 2.0 benzyna wolnossaca i do tego 18 calowe felgi muszą wywołać większe spalanie. W mieście wychodzi ono w okolicy 5,3 l/100km I uważam że jest to rewelacyjny wynik. Na autostradzie przy prędkości ok 140km/h spalanie wzrasta do 7l/100km. No i dynamiką miażdży wersję silnikową 1.8,ktora brzmi jak jakiś odkurzacz. Super fura ogółem.
6,0
Toyota Corolla XII
Hatchback 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
jazda głównie mieszana, małe miasto, jazda spokojna, bez szalenstw, w trybie normal.

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla