Szukaj

Toyota Corolla XII TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 2020 Toyota Corolla 2.0 Hybrid GR Sport Seria E21 (2019

112 900 PLN
Toyota
Corolla
2020
hybrydowy
184 KM
Rocznik 2020
Przebieg 78 900 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 1 986 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Corolla 2.0 Hybrid GR Sport Seria E21 (2019

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Średnie spalanie
3,9 l/100 km
Długość
4 650 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
6,1
Liczba komentarzy: 1
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Autem przejechałem 550km w ramach użyczenia przez jednego z dealerów Toyoty. Z racji tego że hybryda w mieście się spisuje i tutaj nie ma większych wątpliwości! Z silnikiem 2.0 DF uzyskiwałem spalania w mieście delikatnie poniżej 5l. Ważne aby odpuszczać gaz, wtedy wyłącza się silnik spalinowy i delikatnie dodając gaz (w ramach pierwszej skali eko) jedzie się na prądzie. Jedzie to może za dużo powiedziane... bardziej pasuje tutaj słowo "dojeżdza" do następnego skrzyżowania. Mnie jednak zależało na sprawdzeniu ile przedmiotowe auto (Corolla TS 2.0 DF hybrid) pali na drogach lokalnych i autostradach stąd wartości wpisane dot. właśnie takich odcinków. Na drogach lokalnych jeźdząc w ok. 90-110km/h byłem w stanie uzyskać spalanie w okolicy 5.0 l/100km (jazda normalna). Spalanie akceptowalne. Na autostradach już tak kolorowo nie jest... przy stałej prędkości (tempomat 120km/h) jadąc A4 w kier. Katowic, po przejechaniu odcinka 100km spalanie wyszło 6,2l/100km, przy stałej 130km (kolejne 100km) wyszło 6,8l/100km i w drodze powrotnej przy 140km/h wyszło 7,2l/100km. Należy wziąc pod uwagę, iż była to stała jazda, zabawa w agresywne przyspieszanie powoduje drastyczne skoki spalania! Minus jaki (wydaje mi się) zauważyłem, to po 250km dróg lokalnych oraz 300km autostrad nie byłem w stanie naładować aumulatorów do poziomu większego jak 7/10 kresek. Podsumowując... jeśli ktoś nie jeździ dużo po mieście tudzież drogach lokalnych to hybryda z tym silnikiem nie ma dla niego zastosowania. Dlatego osobiście rozważam poważnie hybrydę 1.8 z instalacją LPG ponieważ jest to silnik z pośrednim wtryskiem paliwa.
5,1
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Od ponad roku prowadzę statystyki, tankuje zawsze 30l i zapisuje przebiegi. Jeżdżę 70% miasto/pod miastem, 20% trasa między miastami, 10% autostrada. Uprawiam dość ambitny eco-driving ale nie stronie od wyprzedzania. Aktualnie średnie spalanie po 25000km to 4.89. Uprawiam pulse and glide a mój najlepszy wynik to 720 km na tankowaniu 30l. (4.15l/100)
5,7
Toyota Corolla XII
TS Kombi 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Auto idealne do miasta i na drogi krajowe tj do 90km/h Wyniki spalania jadąc na tempomacie droga pusta tj. bez zwalniania i przyspieszania: 120km/h - ok 7 litrów/100km 130km/h - ok 8 litrów/100km 140km/h - ok 9 litrów/100km 150km/h - ok 10 litrów/100km 160km/h - ok 11 litrów/100km Jazda w przedziale 160-180km/h - 14-16 litrów/100

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla