Szukaj

Toyota Corolla XII Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 2022 Toyota Corolla 1.8 Hybrid GR Sport Seria E21 (2019

137 600 PLN
Toyota
Corolla
2022
hybrydowy
122 KM
Rocznik 2022
Przebieg 969 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Ogranicznik prędkości, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota Corolla 1.8 Hybrid GR Sport Seria E21 (2019

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
3,6 l/100 km
Długość
4 370 mm
Szerokość
1 790 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,8
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
4,4
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mam ten model od 3 miesięcy, trasa warszawa-zielona góra (450km) bez naginania przepisów spalanie 5.7L/100, jednakże dopiero w mieście hybryda pokazała co potrafi, po przejechaniu ok. 8 tys kilometrów średnie spalanie w mieście to 3.8L/100km, skrzynia biegów idealnie spisuje się w miejskich warunkach, Samochód jest dynamiczny oraz bardzo dobrze się prowadzi, minusem jest słaba izolacja akustyczna ale jest ona głównie słyszalna przy wyższych prędkościach, pojazd w pełni spełnia moje oczekiwania, polecam każdemu kto głównie porusza się po mieście.
3,6
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mam porównanie do Priusa 3 , więc są plusy i minusy - oczywiście zestawiając te dwa samochody Na plus dla corolli : 1 - mniejsze spalanie niż prius 3 o około 0,5 litra 2- Jest znacznie bardziej żwawy mimo mniejszej mocy 122kw (prius 136) 3 - na bateri pojedzie nawet 100-110 km/h (prius 60-70km/h) 4 - na baterii do 5 kilometrów - prius 2-3km 5 - szybcej sie nagrzewa i nie pobiera tyle baterii na początkowe ogrzanie silnika prius potrafi ,,zjeśc całą baterię ,, przez pierwszy kilometr mimo że jedzie na bęzynie Minusy : 1. mniej miejsca w środku niż prius 2 - wysocy pasażerowie z tyłu będą zachaczać o podsufitkę 3 - mniej schowków 4 - brak dodatkowego bagaznika pod podłogą jak w priusie 5 - brak joysticka ( niezwykle wygodny i bezawaryjny w priusie) zamiast tego zwykły automat - niepotrzebnie duża wajcha, 6- co chwilę wszystko pika - niezapięte pasy z tyłu , za blisko pasa ruchu , za blisko poprzedzającego zamochodu , nie to ustawienie biegów i wiele innych - trasa 5km i srednio 5-7 razy przerazliwe wycie w samochodzie . 7 - bezdotykowe otwieranie drzwi - niestety brak . ( a w priusie jest) dla mnie to krok w tył - czasem muszę kłaśc wszystkie zakupy na ziemi i szukać kluczyków.
3,8
Toyota Corolla XII
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Mam przejechane 2100 km. Pod dystrybutorem pierwsze tankowanie 4.2l/100 km w okresie zima-wiosna (pierwszy 1000km). Drugie tankowanie 3.8l/100km w okresie wiosna-lato. Jeżdżę po Wrocławiu, także duże miasto. Zasięg na baku około 1000km przy czym wlewam poniżej 40l. Średnie spalanie: - Miasto zimą 4l/100km - Miasto latem 3-3.5l/100km - Trasa krajowa 3.1-3.7l/100km - 110 km/h 4.3 l/100km - 120 km/h 5l/100km Mam delikatna nogę. Po mieście jeżdżę na tempomacie tam gdzie to możliwe. Hybrydą trzeba umieć jeździć. Jeśli chcesz być pierwszy pod światłami to po co ci hybryda? Startując spod świateł do 20km/h na prądzie potem benzyna aby podciągnąć prędkość i nie zamulać. Wtedy też można podładować baterie. Można przyspieszyć na samym prądzie ale silnik elektryczny jest mały i tempo przyspieszenia mogłoby zirytować nawet taksówkarza. Przyspieszamy do docelowej prędkości i uprawiamy coasting (odpuszczamy minimalnie gaz żeby wskoczył na prąd). Paradoksalnie w korkach auto pali mniej bo turla się na prądzie do poniżej 30km/h. Na zimnym silniku pierwszy kilometr to nawet 6-7l/km. Potem spada. Po 5km już jest średnio poniżej 4l/100km. W trasie auto dużo oszczędza przy zmianie prędkości - miejscowości na trasie. Na prądzie bez problemu utrzyma na chwile prędkość 70-90 km/h. Przy delikatnym zjeździe nawet 110km/h ale to w wyjątkowych sytuacjach. Im szybciej i bardziej ze stałą prędkością tym spalanie rośnie. Powyżej 110km/h zaczyna rosnąć mocno.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Karoseria - Całokształt - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla