Szukaj

Toyota C-HR II SUV 1.8 Hybrid 140KM 2024 Toyota C-HR Comfort 1.8 Hybrid 140KM | Tempomat adaptacyjny!

124 600 PLN
Toyota
C-HR
2024
hybrydowy
140 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Asystent pasa ruchu, Czujnik zmierzchu, Immobilizer, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Alufelgi, Ogranicznik prędkości, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota C-HR Comfort 1.8 Hybrid 140KM | Tempomat adaptacyjny!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
5,0 l/100 km
Długość
4 360 mm
Szerokość
1 830 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
4,2
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Miło zaskoczony jestem spalaniem tego auta. Średnia na dojazdach do pracy drogami wojewódzkimi to 4.5l/100 w jedną stronę a na powrocie popołudniu zawsze mniej mimo że trasa płaska 3.5-4/100. Spalanie na trasie jadąc krajowkami 4l/100, ekspresówka 100-120 średnia prędkość 90km/h z trasy 4.9l/100 ekspresówka/krajowki 50/50 średnia 66km/h 4.8l/100. Mam też inne mniejsze auto z 1.0 turbo i na dotarciu średnio spalił 5.6/100 a Toyota 4.3/100 średnia z 3 tankowań (2100km). Z minusów to jednak brak wycieraczki z tyłu to nieporozumienie. Licznik względem GPS kłamie 8%!, a to uważam za skandal. Auto zamiast 2100 ma tak naprawdę przejechane 1932 a uwzględniając to spalanie średnie to 4.65? Muszę się przyglądnąć sprawie.
4,4
Liczba komentarzy: 1
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Witam jestem posiadaczem CHR od 3 miesięcy, od nowości, autko kupione w salonie Toyota z przebiegiem 10km. A więc do dnia dzisiejszego mam przejechane 5900km. Do pierwszego 1000km jeżdżone 85% miasto i 15% ekspresówki spalanie wynosiło 5.6l/100km po 2000km. Spalanie spadło do około 5.1l/100km lecz tu już więcej przejazdu po autostradach 70% miasto 30% trasy szybkiego ruchu. Po 3500km. Miałem wyjazd na weekend z rodziną 85% trasy to autostrady i drogi szybkiego ruchu prędkości 120km/h do 150km/h dystans jaki zrobiliśmy przez 3 dni to 1240km. Średnia z tego dystansu to 4.9l/100 km. Byłem pod wrażeniem ponieważ na autostradach przy prędkości nawet 120km/ h auto potrafiło jechać tylko na baterii a w większości czasu elektryczny silnik wspomagał spalinowy co powodowało iż przy prędkości 120 130 km/h miałam zaledwie 1300 obrotów silnika, rewelacja 5 generacja hybrydy Toyoty jest dobra. Po tej wycieczce znów wróciłem do normalnej jazdy czyli 75% miasto 25% trasy i spalanie mam 4.3l/100km. Mam wrażenie że teraz latem uda mi się osiągnąć 3.9l/100km. Zobaczymy. Więc jeżeli ktoś twierdzi,że hybrydy to tylko do miasta to 5 generacja pokazuje że jest trochę inaczej
3,9
Toyota C-HR II
SUV 1.8 Hybrid 140KM 103kW
Jestem posiadaczem C-HR od 2 tygodni narazie zrobiłem nim 500 kilometrów, ale jeśli chodzi o spalanie robi wrażenie jak na samochod który waży 1.5tony , minimalnie udało mi się odcienk 20km zrobić ze spalaniem 3l , zaś odcinki 60km na na ekspresówce z prędkością rzędu 90-120 km/h 4,2-4,9 l. Wyciszenie ok dla mnie porównania nie ma bo przesiadam się z głośniejszego samochodu. Wygoda też w porządku. Polecam.

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota C-HR