Szukaj

Toyota C-HR I 2019 Toyota C-HR 1.8 Hybrid Selection

104 850 PLN
Toyota
C-HR
2019
hybrydowy
122 KM
+48
Rybnik (woj. śląskie)
Rocznik 2019
Przebieg 78 778 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Radio fabryczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat aktywny

4,9
~Poziomka
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
Uwielbiam to auto, największym mankamentem jest mały bagażnik a w zasadzie jego brak, przede wszystkim jest bardzo niski - na plus tego bagażnika fakt, że po rozłożeni tylnej kanapy tworzy się płaska podłoga - co ułatwia pakowanie bagaży. Samochód idealny dla dwuosobowej rodziny - lub nawet 4 osobowej, pod warunkiem że dzieci są już "bezwózkowe" albo mamy ultrakompaktową spacerówkę. Przyspieszenie niesamowite - jedynie ogranicznik przy 180...
3,3
~andrzej
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto uzytkowane przez blisko miesiąc .... pożyczone przez córkę po wypadku jej autem....Cóż mogę powiedzieć.Nie jestem fanem konkretnych marek,miałem kiedyś Tojcynę i mi pasowała, ale to auto to nieporozumienie....Chyba,ze tak się teraz robi auta.Może tak być.Fatalna,ale naprawdę fatalna skrzynia dosłownie jak w moim skuterze,wyjąca i sprawiająca wrażenie non stop przeciążonej.W środku poczucie tandety -chyba ze to wersja na...
3,2
~Żółw
Toyota C-HR I
Crossover Facelifting 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód ładny z zewnątrz. W miarę wygodny pod warunkiem, że siedzisz z przodu. Z tylu szum spojlera jest dość dokuczliwy. Ponadto jak w większości samochodów wyciszenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia. Zawieszenie jest rewelacyjne, samochód jeździ jak przyklejony do asfaltu ( może to wina „braku silnika”). Silnik łącznie ze skrzynią biegów to jest porażka, wyje ale nie jedzie natomiast bardzo zacnie pali. Pierwsza hybryda i mam nadzieję...

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota C-HR