Szukaj

Toyota C-HR I Crossover 1.8 Hybrid 122KM 2017 Toyota C-HR 1.8 Hybrid Premium

81 900 PLN
Toyota
C-HR
2017
hybrydowy
122 KM
Rocznik 2017
Przebieg 105 085 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Premium

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Długość
4 360 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
64% 36%
4,9
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Auto z 2018 roku. 4 dni temu skradzione. Przez 3 lata zrobilem 72 tys glowie po Warszawie. W zimie plali z 1 litr wiecej. Tankowalem po 37 l i na tym przejezdzalem srednio 750 km. Bywalo ze i 840. W miescie ponizej 5. Na spokojnej jeździe chodziłem ponizej 4. Na trasie ok 160 km potrzebnymi drogami ok 4.2. Malo. Zamowilem teraz sport 2.0 porównamy. Do 1.8 selection bordowa skora zlej jakosci. Po 2 latach fotel kierowcy przecieramy. Podobnie kierownica. Tylne tarcze 2x do wymiany gdyż rysy. Probowalem komunikowac Samsunga s8 porazka. Przyspieszanie przy wyprzedzaniu slabe i wyjacy silnik. Powyżej 130 mocny szum powietrza tak ze sluchanie radia niemozliwe. Czekam na nowe oby lepsze
4,3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Codziennie pokonuję trasę podmiejską + korki przed samym miastem (ok. 20 km, z czego 1/3 w korkach). Spalanie ok. 4.2 litrów. W zimie ok 0.5l więcej jeżeli włączy się ogrzewanie. Na autostradzie przy ciągłej jeździe ok. 140km/h (Kraków, Praga, Kraków): 5,5l. Problem pojawia się na krótkich dystansach (dojazd do lidla czy przedszkola, na zimnym silniku), wtedy spalanie potrafi dojść do 8l - ale to dotyczy wszystkich aut. Zanim nauczyłem się jeździć hybrydą, auto spalało 0.5 litra więcej. Dla porównania: mały diesel na tej samej trasie pali 6.8 litra :)
4,9
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód systematycznie zmniejsza ilość zużywanego paliwa. Na początku przez pierwsze 800 kilometrów palił około 6,3 litra. Pierwsza trasa to 500 km drogi ekspresowej na której przy wykorzystaniu adaptacyjnego tempomatu i ustawionej prędkości 130 km/h spalił 6,5 litra (Białystok Modlin). Wracając na wjeździe do miasta zresetowany z naładowanym akumulatorem jadąc przez Białystok około 23 na odcinku 10 km spalił 3,6 litra na 100 km. Przez następne 300 km palił około 6 litrów na 100 km. Następny odcinek to trasa Białystok Giżycko Białystok na tej trasie około 400 km (z jazdą po Giżycko około 100 km) Spalił średnio 4,7 litrów na 100 km. Po powrocie do Białegostoku pali średni na docinku 200 km 5,3 litra na 100 km. Konkluzja po pierwszym użytkowaniu jest taka że samochód ten znakomicie sprawdza się w mniejszych miejscowościach takich jak Giżycko gdzie na odcinku 100 km samochód palił około 4,2 litra. Miasto gdzie średnie prędkości przejazdowe to 20-30 km na godzinę bez dwupasmówek. Inaczej wygląda to w Białymstoku gdzie jest dużo szybsza jazda na odcinkach dwupasmowych i trochę więcej świateł ( o korkach nie wiele powiem bo w Białymstoku to nieczęsty temat). Docelowo samochód ma ustabilizować swoje spalanie około 8000 km. Przy umiejętnej jeździe osób u których dowiadywałem się na temat spalania samochód jeździ średnio spalając 4,5 litra. Mam kilka innych spostrzeżeń którymi chętnie podzielę się z osobami zainteresowanymi tym modelem Toyoty... szczerze jest to naprawdę bardzo interesująca propozycja która daje dużo uśmiechu na twarzy, Gdy będę dalej dopiszę kilka słów. Chcecie popytać w podpisie macie maila EDIT taką informację dostałem zamieszczając raport "Minimalne spalanie przy oszczędnej nie możę być większe niż średnie minmalne spalania." Pomijając błędy w przypadku hybrydy komunikat nie ma sensu minimalneŚrednie minimalne zużycie paliwa na odcinku 10 km to 3,6 litrów na 100 a Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe na długiej trasie to 4,6 litra nie mógłbym zamieścić tego raportu w związku z tym zapisane jest odwrotnie. Autocentrum nie jest przystosowane do HYBRYD :)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota C-HR