Szukaj

Toyota Avensis III 2014 Toyota Avensis salon Polska, serwis, II kpl opon

24 900 PLN
Toyota
Avensis
2014
diesel
126 KM
+48
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2014
Przebieg 223 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 126 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, CD, Radio fabryczne, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Toyota Avensis salon Polska, serwis, II kpl opon

3,1
~Marcin
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto ze słynną niezawodnością Toyoty nie ma już zbyt wiele wspólnego. Wystarczy poczytać na forach posty użytkowników samochodu. Ja się z nimi zapoznałem, oczywiście nie uwierzyłem. Kupiłem auto od pierwszego właściciela, salon PL, serwis ASO do końca przebieg 140.000 km. Bezwypadkowy. Wydawało się ideał. W okresie 6 miesięcy awaria klimy, katalizatora, potem sondy, a teraz wisienka na torcie- Valvematic, nowy z wymianą 5000 zł. Ręce opadają....
2,7
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto dość ładne i w zasadzie to tyle z zalet. Moja opinia dotyczy wersji ze skrzynią CVT. Toyota skończyła się gdy pojawiły się w niej kluczyki „Valeło”. Silnik 1,8 z Cvt to jakaś kpina. Koszty jakie potrafią wygenerować jego dwie potężne wady fabryczne przyprawiają o zawrót głowy. Skrzynia to osobny temat do ponurych żartów. To jest cichy i wcale nie oszczędny paliwożerny silnik dla starego dziadka co jeździ tylko do kościoła i do domu....
2,7
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto dość ładne i w zasadzie to tyle z zalet. Moja opinia dotyczy wersji ze skrzynią CVT. Toyota skończyła się gdy pojawiły się w niej kluczyki „Valeło”. Silnik 1,8 z Cvt to jakaś kpina. Koszty jakie potrafią wygenerować jego dwie potężne wady fabryczne przyprawiają o zawrót głowy. Skrzynia to osobny temat do ponurych żartów. To jest cichy i wcale nie oszczędny paliwożerny silnik dla starego dziadka co jeździ tylko do kościoła i do domu....

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Avensis