Szukaj

Toyota Avensis II Kombi 2.2 D-4D 177KM 2009 Toyota Avensis 2.2 D-CAT, Salon Polska, 174 KM

16 999 PLN
Toyota
Avensis
2009
diesel
177 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2009
Przebieg 293 096 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM
Pojemność silnika 2 231 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Avensis 2.2 D-CAT, Salon Polska, 174 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
Średnie spalanie
6,2 l/100 km
Długość
4 715 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
5,9
Toyota Avensis II
Kombi 2.2 D-4D 177KM 130kW
Spalanie podane na trasie ok 1900km Gorzów Wlkp - Amsterdam - Bruksela - Gorzów. Prędkości autostradowe, bardzo płynna jazda z przedziału 130-140km/h - 5,8l/100km, 130-150km/h - 6,2l/100km (predkości z licznika, spalanie z komputera). Całą trasę przejechałem na 2 tankowaniach i jeszcze po powrocie zostało wg komputera na ok 100km. Sprawdzając spalanie wg przejechanych km i ilości zatankowanego paliwa wychodzi ok 6l/100km. Wyprzedzanie bez redukcji na niższy bieg. Bardzo duży zapas mocy. Silnik wymieniany po ok 100tys km na gwarancji, bo się zepsuł, obecny silnik przejechane ma nieco ponad 120tys km.
7,3
Toyota Avensis II
Kombi 2.2 D-4D 177KM 130kW
Witam, Mam od nowości egzemplarz z silnikem 177 aktualnie 5,5 roku - 2006 rok. Aktualnie mam przejechane 140000 km. W samochodzie nie było ani jednej awarii. Na gwarancji zostały wymienione lampy xenonowe z uwagi na wadę fabryczną. Przy 135000 wymieniłem gumy zawieszenia 200 zł i tylne tuleje przednich wachaczy 400 zł ceny w warsztacie z robocizną (koszt w toyocie x2,5). Pierwsze klocki przy 80 tys. Drugich jeszcze nie wymieniałem. I to właściwie wszytko. Spalanie. Samochód pali 6.1 l przy jeździe ok 110km/h - na 6 biegu i to jest najtańsza jazda. Na autostradzie przy jeździe ok 130 km pali już 6,8 - 7 l , przy 160 km/h 7,8 - 8,3l, jazda 160-200 km/h 8,6-9,2 litrów. Powyżej 200 - 240 km/h (dane z licznika,) 10 - 10.5 litrów. Testowane wiele razy, coś trzeba robić za kierownicą.. Tankuje zwykłe paliwo ON, nie tankuje droższych paliw BP itp. Wycieczka w 5 osób załadowany po dach, trumna 440 l na dachu, tempomat ustawiony na 115 km/h spalanie 7,2 l mierzone na dystansie 450km (50% autostrada)reszta zadupiami. Po 140 tys czuć że zawieszenie nie jest już takie jak nowe...
7,2
Toyota Avensis II
Kombi 2.2 D-4D 177KM 130kW
Samochód z początkowej serii produkcyjnej, silnik po generalnym remoncie co poprawiło też spalanie (wcześniej brał bardzo dużo oleju i tracił moc), na długich trasach przy płynnej jeździe z prędkością 70-110 km (5-6 bieg, obroty 1,5 - 2,5 "1/3 gazu") potrafi spalić bardzo mało (wskazanie z komputera do 4,7), realnie licząc po tankowaniach + dystansach mogę potwierdzić 5,5 l/100 km, w trybie mieszanym jest już różnie od 6,5 w górę, w jeździe w 100 miejskiej dochodzi do 9,5 - 9,8. (maksimum miałem jakieś 11,5 l bak poszedł na 100 % stanie w korkach) Oczywiście to są wskaźniki dla jazdy "Eco" - spalanie rośnie dramatycznie jak zaczyna się deptać mocniej. Np. na trasie jazda z częstym wyprzedzaniem, dużymi przyspieszeniami to od razu co najmniej 2-3 litry na 100 km więcej. Wyniki dla spokojnej jazdy mogę potwierdzić na przejechanych 40 000 km. W razie potrzeby silnik ma duże rezerwy mocy. Nie mam pojęcia z czego wynikają podawane tu przez niektórych wyniki - na pewno po części szarpany styl jazdy + przełożenia. U mnie spalanie spadło też trochę po remoncie silnika - o jakiś litr/100 km więc może faktycznie też jest jakiś feler z regulacja fabryczną.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Avensis