Szukaj

Toyota Avensis II Kombi 2.2 D-4D 150KM 2009 Toyota Avensis 2.2 D-4D, Salon Polska, Serwis ASO

25 999 PLN
Toyota
Avensis
2009
diesel
150 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2009
Przebieg 178 986 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 231 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Toyota Avensis 2.2 D-4D, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,3 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 715 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
6,6
Toyota Avensis II
Kombi 2.2 D-4D 150KM 110kW
Moja opinia: 3 lata jazdy, 55 tys. km (samochód użytkowany rodzinnie). Sprawdzanie spalania komputerem i zawsze na podstawie przeliczania ilości spalonego paliwa do przejechanych km. - zawsze tankuję do pełna co pozwala mi porównywać obliczone spalanie kompa - a tu czasem są drobne różnice średnio od 0.1 nawet do 0.4 l/km. Spalanie miasto: wielkość miasta 300 tys.; do pracy 12 km; garażowany (zimą to ma znaczenie na dogrzewanie silnika); zimą przy normalnej jeździe średnio 8.4 l/km; można zejść do 7.6 ale to już trzeba naprawdę eko i delikatnie przyśpieszać; latem jest dużo lepiej - średnio 7.2 - 7.4 ale i do 6.8 można zejść, a jak zawsze chcesz być pierwszy na światłach (jeżeli nie trafisz na lepszego przeciwnika :)) to 8.5 do 8.8 średnio pali. Natomiast nigdy na zbiorniku paliwa nie wyszło mi w okolicach 9 l. Jak czytam że w mieście pali 10 to chyba samochodem się nie jeździ a cały dzień w korkach stoi (może i tak jest). Jeżeli w mieście są lekko dłuższe proste to jak da się jechać spokojnie na 5 lub 6 biegu i do tego na tempomacie - bajka aż miło popatrzeć jak średnie spalanie spada - na zbiorniku paliwa o 1 l/km. Spalanie trasa: tutaj znaczenie ma jakość drogi. Autostrada tempomat 140 km/h, klima, pełne obciążenie (bagażnik załadowany po dach - Ci co mają rodzinę daleko i jadą z dziećmi wiedzą o co chodzi) to wychodzi 6.7 - 7.0 l/km (różnie od pory roku). Ale jak się wyłączy klimę, radio to spalanie spada o ok. 0.4 do poziomu 6.6 l/km. Natomiast jak się jeździ w trasie np. (400 - 500 km) trochę po drodze nr 7 i po mazurskich drogach :( utrzymując średnią prędkość na całej trasie na poziomie 80-90 km/h co przyczynia się że lepsze proste jeździ się po 120 - 130 km/h, ograniczenia do 60-70 km/h (nie opowiadajmy bajek na trasie prawie nikt nie zwalnia do 50) to 6.2-6.3 l/km, natomiast jak się jeździ wolniej średnio 70-80 km/h to spada do 5.6 l/km. UWAGA - jak mówię że średnio 70-80 km/h to i tak dłuższymi prostymi trzeba gnać 110-120 km/h. Natomiast rekord eko-jazdy na trasie pustym autem to 5.1 km/h (450 km trasy - i tylko raz - frustracja). Krótkimi odcinkami udawało się zejść poniżej 5 l/km ale przeliczając na całą trasę nigdy.
7,4
Toyota Avensis II
Kombi 2.2 D-4D 150KM 110kW
Od czasu zakupu przejechany dystans 8671 km. Proporcje myślę 60:40, w większości jazda po Warszawie, gdzie jednak korki utrudniają jazdę. Paliwo tylko Verva ON. Średnie spalanie: 7,87l/100 km. W trasie prędkość raczej wyższa niż oszczędna. Minimalne spalanie na trasie 5,7 l na odcinku 50 km, przy prędkości 80-90 km, ale to była katorga dla mnie.
6,5
Toyota Avensis II
Kombi 2.2 D-4D 150KM 110kW
Koszty części zamiennych tańsze niż w Maździe np. filtry (choć większość z nich pasuje do obu modeli) za tarcze przód + klocki firmy ATE (wq mnie lepsze niż oryginalne Bosch'e) zapłaciłem 500zł. Nie ma tu żadnych wynalazków ,które w naprawie są bardzo drogie. Po prosty stara dobra konstrukcja w rozsądnych kosztach serwisowania.

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Układ jezdny - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Avensis