Szukaj

Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2.2 D-CAT 150KM 2014 Toyota Avensis 2.2 D-4D, Salon Polska, Automat

33 999 PLN
Toyota
Avensis
2014
diesel
150 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2014
Przebieg 212 270 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 2 231 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszki boczne przednie, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Kamera cofania, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Poduszka powietrzna pasażera, ABS, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wspomaganie kierownicy, Tapicerka skórzana, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane przednie siedzenia, MP3, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, CD, Bluetooth, Gniazdo SD, Otwieranie pilotem, Komputer pokładowy, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota Avensis 2.2 D-4D, Salon Polska, Automat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
6,2 l/100 km
Długość
4 710 mm
Szerokość
1 810 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
3,1
~Marcin
Toyota Avensis III
Sedan Facelifting 2015 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto ze słynną niezawodnością Toyoty nie ma już zbyt wiele wspólnego. Wystarczy poczytać na forach posty użytkowników samochodu. Ja się z nimi zapoznałem, oczywiście nie uwierzyłem. Kupiłem auto od pierwszego właściciela, salon PL, serwis ASO do końca przebieg 140.000 km. Bezwypadkowy. Wydawało się ideał. W okresie 6 miesięcy awaria klimy, katalizatora, potem sondy, a teraz wisienka na torcie- Valvematic, nowy z wymianą 5000 zł. Ręce opadają....
2,7
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto dość ładne i w zasadzie to tyle z zalet. Moja opinia dotyczy wersji ze skrzynią CVT. Toyota skończyła się gdy pojawiły się w niej kluczyki „Valeło”. Silnik 1,8 z Cvt to jakaś kpina. Koszty jakie potrafią wygenerować jego dwie potężne wady fabryczne przyprawiają o zawrót głowy. Skrzynia to osobny temat do ponurych żartów. To jest cichy i wcale nie oszczędny paliwożerny silnik dla starego dziadka co jeździ tylko do kościoła i do domu....
2,7
~IdI
Toyota Avensis III
Wagon 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Auto dość ładne i w zasadzie to tyle z zalet. Moja opinia dotyczy wersji ze skrzynią CVT. Toyota skończyła się gdy pojawiły się w niej kluczyki „Valeło”. Silnik 1,8 z Cvt to jakaś kpina. Koszty jakie potrafią wygenerować jego dwie potężne wady fabryczne przyprawiają o zawrót głowy. Skrzynia to osobny temat do ponurych żartów. To jest cichy i wcale nie oszczędny paliwożerny silnik dla starego dziadka co jeździ tylko do kościoła i do domu....
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Avensis