Szukaj

Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 2015 Toyota Avensis 2.0 Valvematic, Salon Polska

54 999 PLN
Toyota
Avensis
2015
benzynowy z lpg
152 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2015
Przebieg 219 405 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 152 KM
Pojemność silnika 1 987 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ASR (kontrola trakcji), Kamera cofania, Alarm, ABS, Poduszka powietrzna pasażera, Czujnik deszczu, Poduszka powietrzna kierowcy, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektryczne szyby przednie, Tapicerka skórzana, Nawigacja GPS, MP3, Gniazdo USB, CD, Bluetooth, Gniazdo SD, Otwieranie pilotem, Hak, Ogranicznik prędkości, Tempomat, System Start-Stop, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Toyota Avensis 2.0 Valvematic, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 780 mm
Szerokość
1 810 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
7,2
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Auto po 10 tys. przebiegu. Potrafi oczywiście zejść przy dziadkowym jeżdżeniu poniżej 5 l na trasie. W mieście spala mi tak ok 9,5 l. Generalnie auto trochę niemrawe, dla osób jeżdżących na niskich obrotach (do 4 tys.). Pokazuje trochę mocy jak dobrze go się kręci. Wtedy jednak zapomnijmy o oszczędnościach, bo mimo braku turbo, potrafi wówczas pić jak dobry żul pod sklepem. Generalnie jestem jak najbardziej za. Auto dobrze wygląda zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz (mam dodatkowo pakiet emotion, który dobrze nadaje smaczek autu). Zobaczymy jak z tą niezawodnością(mam jeszcze audi i już chyba nigdy niemca nie kupie, bo psuje się co tylko może, to już nową renówka megane była lepsza, tam chociaż nic się nie stało), to moja pierwsza toyota. Ja ze swojej strony dodał bym do tego auta silnik hybrydowy i wówczas można by dojść do fajnego spalania, szczególnie w mieście. Troche mało wydajna klima, ale daje radę. Zawieszenie też bym utwardził, ale może jestem przyzwyczajony do audi, którego zawieszenie oceniam dużo wyżej. Tak po za tym co wymieniłem nie mam uwag.
7,2
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Auto po 10 tys. przebiegu. Potrafi oczywiście zejść przy dziadkowym jeżdżeniu poniżej 5 l na trasie. W mieście spala mi tak ok 9,5 l. Generalnie auto trochę niemrawe, dla osób jeżdżących na niskich obrotach (do 4 tys.). Pokazuje trochę mocy jak dobrze go się kręci. Wtedy jednak zapomnijmy o oszczędnościach, bo mimo braku turbo, potrafi wówczas pić jak dobry żul pod sklepem. Generalnie jestem jak najbardziej za. Auto dobrze wygląda zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz (mam dodatkowo pakiet emotion, który dobrze nadaje smaczek autu). Zobaczymy jak z tą niezawodnością(mam jeszcze audi i już chyba nigdy niemca nie kupie, bo psuje się co tylko może, to już nową renówka megane była lepsza, tam chociaż nic się nie stało), to moja pierwsza toyota. Ja ze swojej strony dodał bym do tego auta silnik hybrydowy i wówczas można by dojść do fajnego spalania, szczególnie w mieście. Troche mało wydajna klima, ale daje radę. Zawieszenie też bym utwardził, ale może jestem przyzwyczajony do audi, którego zawieszenie oceniam dużo wyżej. Tak po za tym co wymieniłem nie mam uwag.
11,3
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Gaz w tym samochodzie zwrocil sie po ok 25 tys. km a instalacja kosztowala 4tys.zl. Po przejechaniu ok.35tys.km na gazie nie dzieje sie nic zlego, spadku osiagow nie zauwazylem, czesto jezdze autostradami i Vmax bez zmian wzgledem benzyny. Niestety ustawiony tempomat na 150km/h na autostradzie kosztuje 13 l/100km. Jak sie cisnie wiecej to raz wyszlo zuzycie 15 l/100km. Po miescie pali ok.10,0-10,8litra na 100km.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Układ jezdny - Ergonomia - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Avensis