Szukaj

Toyota Avensis III Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 2015 Toyota Avensis 1.8 Premium EU5 MS III (2009-)

59 800 PLN
Toyota
Avensis
2015
benzynowy
147 KM
Rocznik 2015
Przebieg 171 756 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 147 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Avensis 1.8 Premium EU5 MS III (2009-)

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Średnie spalanie
6,7 l/100 km
Długość
4 780 mm
Szerokość
1 810 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
6,7
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Witam. Bez najmniejszego problemu osiągam swoją Avką średnie spalanie rzędu 6,5 l/100km, tankuję zawsze do pełna, na jednym baku robię do 830 km, już kiedyś we wcześniejszym moim komentarzu na tym portalu pisałem o tym to mi zarzucono tekst sponsorowany:) Zostawiłem ostatnio swej dziewczynie auto do jazdy, dla niej bez problemu było osiągnięcie spalania na poziomie 5,9 na całym baku:) Na trasie po Niemczech i Holandii spalanie miałem na poziomie 7,9 litra, najważniejsza jest technika jazdy, wtedy spokojnie można zejść ze spalaniem, pozdrawiam.
7,6
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Kto tu nie ma zastrzeżeń. Zawsze mogłoby być taniej. Ale cenowo chyba tak samo jak w innych serwisach. Mają trochę promocji i system zbierania punktów, więc czasami wychodzi wręcz tanio. I tu dodam dla osób wahających się z wyborem silnika. Otóż kolega ma takie same auto, tylko 2.0 benzynę. Robimy podobne trasy, podobny styl jazdy. Elastyczność 2.0 jest nieco lepsza od 1.8 (żadne odkrycie), ale niewiele, a przynajmniej nie na tyle aby płacić za 2 dodatkowe litry na 100 km w mieście. Na trasie różnice są mniejsze, 05-1 litra więcej ale w mieście różnica ogromna. Ogólnie powiem, iż 1.8 jak na osiągi które oferuje i jak na silnik wolnossący, jest bardzo ekonomiczny. Jestem bardzo mile zaskoczony i bardzo cieszę się, że wybrałem ten silnik, tym bardziej, że cena 2.0 to kilka tyś więcej. Co do zaznaczonego spalania poniżej, pewnie są zawodnicy co zejdą poniżej (6 bieg, płaska autostrada i 80 przez najbliższe 500 km, to i 5 litrów wyjdzie). Ja nie potrafię jeżdżę normalnie.
8,3
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
7 wirtualnych biegów cvt. 6.5l/100km przy 110 km/h autostradą, obroty ok 2000/min. 130km/h 7l obroty 2400/min. Pozniej już opory powietrza wpływają bardziej na spalanie niż opory silnika. Bardzo daje się we znaki hamowanie w mieście, które z uwagi na większą masę samochodu powoduje spalanie 8-9l/100 km. Dlatego dynamiczna tzn za szybka jazda między światłami powoduje spalanie 10l/100km.

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Avensis