Szukaj

Toyota Auris II Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 2013 Toyota Auris Toyota Auris 1.8 Hybrid Executive

52 900 PLN
Toyota
Auris
2013
hybrydowy
136 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2013
Przebieg 150 000 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Kolor Biały
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Auris Toyota Auris 1.8 Hybrid Executive

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
3,8 l/100 km
Długość
4 275 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
7,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Długo się zastanawiałem nad kolejnym autem. Po Skoda Superb 2004 1.8T (chip na 180 KM), ze spalaniem 12 L/100 km w mieście i 10 na trasie (do 120 km/h) myślałem że nic lepszego mnie nie spotka. A tu - Auris HSD, z opcją łatwego przerobienia na LPG - ktoś powie profanacja - ale raporty spalania mówią same za siebie. Spalanie praktycznie 1L więcej niż benzyna - a przyjemność z oszczędności ta sama. Nie znam obecnie innego auta, które przy w miarę dobrym komforcie jazdy (to nie limuzyna) potrafi zaskoczyć takimi wynikami. Kto jest w stanie zejść ze spalaniem innym poniżej 14 zł/100 km przy budżecie za 3 letnie auto poniżej 50k zł to szacun. Auris to daje. W miesiąc ponad 3000 km, po prostu chce się wszędzie nim jeździć. POLECAM
6,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Spodziewałem się więcej Jest jak na reklamie proszku do prania. Jeśli chcesz 3.6 l to idź do lekarza może ci pomoże jeśli chcesz 4 litry to latem i ciągle z górki jeśli chcesz 4.5 litra to realnie latem ale bez dotykania pedału gazu. jeśli chcesz jeździć w miarę normalnie nazbyt ni e koncentrując się na ekodrivingu musisz zalożyć 5l. Wartości są realne w mieście w trasie raczej spodziewć się trzeba 5.5 dla jazdy do 110 km ale nie autostrada czy ekspresówka powyżej 120 zaczyna się 7 i więcej litrów. Jazda w górach to zupełna porażka całego układu WYJE JAK Mototcross
4,2
Toyota Auris II
Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Samochód został stworzony do delikatnego obchodzenia się z pedałem gazu. Przy spokojnej jeździe po spaleniu 4 baków paliwa, średnie spalanie obliczone ręcznie 4,3 litra. Komputer zaniża zużycie o 0,2 0,3 litra. Jazda odbywała się 80 % na krajowej drodze nr 45 i 20 % w 100 tysięcznym mieście z sporymi korkami. Jazda 300 km po autostradzie 400 km po drogach lokalnych, 200 km w mieście - średnie spalanie 4,8. Jazda autostradą 160 km/ godz. - około 6 litrów na 100 km. Ogólnie bardzo przyjemne auto dla kierowców bez zacięcia sportowego, któzy lubują się w płynnym i spokojnym przemieszczaniu się. Nie oznacza to, że auris hybrid nie ma kopa. owszem ma: przy wciśnięciu gazu do dechy przyspiesza żwawo i energicznie aż do prędkości maksymalnej 180 (przy pełnym gazie do pomocy wkracza również silnik elektryczny więc czuć te zsumowane konie), potem chyba ustawiony jest elektroniczny koniec zwiększania prędkości. Problem w tym, że silnik benzynowy jest w tym czasie bardzo głośny, co zniechęca, do częstego przyspieszania na full. Wracając do spalania , to można założyć , że hybryda pali o litr mniej od diesla i o2 litry mniej od oszczędnej benzyny w podobnych mocach i wielkościach samochodów.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Auris