Szukaj

Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 2015 Toyota Auris 1.8 Hybryda, Klimatronic, Stan bdb

46 800 PLN
Toyota
Auris
2015
hybrydowy
136 KM
Rocznik 2015
Przebieg 170 000 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 800 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Tapicerka ciemna, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Toyota Auris 1.8 Hybryda, Klimatronic, Stan bdb

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
3,5 l/100 km
Długość
4 595 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
6,7
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Mam zamontowany gaz i stąd zużycie 7-8 litrów , wolnossący silnik 1,8 znakomicie znosi gaz , przejechałem 20 tys km w różnych warunkach , w mieście (Warszawa) średnio 7 litrów gazu , na autostradzie spali nawet 8 litrów gazu. najbardziej lubi zakorkowane miasto gdzie schodzi do 6 litrów gazu co daje na dziś przy cenie 1,85 zł/litr bardzo dobry wynik ok. 12 zł na 100 km. jak dla mnie rewelacja , auto posiada automatyczna skrzynię biegów , ogromny (600 l ) bagażnik i jest bardzo tanie w utrzymaniu.Polecam
7,1
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Witam. Mialem toyotę auris hybryde z instalacją lpg Brc Sequent 32 z lubryfikacja. Autko mega oszczędne chyba niczym innym taniej nie można jeździć. Moje minimum przy cenie lpg 2.15 jakie uzyskałem to za 106 zł przejechałem 860 km. Weszło dokładnie 48.5l gazu. Średnio bez oszczędzania ale spokojnie to 6.1 lpg.tryb mieszany. Jeżdżąc szybciej czyli w ok 120-130 poza miastem 6.5. Autostrada prędkość na trmponacie 150 na GPS 141km spalanie 8.9l Trasa Warszawa -Rzeszow gaz do oporu w podłodze w każdej możliwej sytuacji 9.5l lpg.Dodatkowo Benzyny na rozruch w okresie letnim na 100 km zużywał 0.3l. W zimie będzie to zapewne troszkę więcej. Licznik km oszukuje aż o 9km. A licznik zużycia benzyny od 0.3l do 0.5 w zależności od tego jak często jeździmy na przodzie. Pomiary były liczone na kalkulatorze. Auto super jeżeli chodzi o kwestie użytkowania. Przeglądy w Aso w niewygorowanej cenie. Pierwszy 700 zł kolejny 880 zł.
4,4
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Witam Serdecznie. Jako że nie ma hybryda+ Lpg tutaj podaje pomiar Jako że dużo jeżdżę postanowiłem zakupić auris hybryda. Jak dla mnie to bardzo wygodny samochód a gdy się umiejętnie jeździ tzw wycia silnika nie ma. Trzeba również zmienić styl jazdy aby uzyskać dobre wyniki spalania. Dynamicznie przyspieszać a później poruszać się na Ev. Co do spalania to mój rekord to 3.0 na odcinku 50 km. Średnio przy normalnej jeździe poniżej 5l. Komputer oszukuje do Ok 0.4l na 100 km. Im więcej jeździmy na prądzie tym ta różnica jest mniejsza. Jako że robię min 3 tyś km miesięcznie zdececydoealem się na Lpg. :) Poczytałem o tym i okazuje się że nie ma przeciwwskazań. Butla jest w kole 60l dodatkowo założyłem lubryfikacje. Samochód pali Gazu średnio 6l. Teraz 100 km to koszt poniżej 11zl. Instalacja jest przystosowana do start-stop co oznacza że gdy już jedziemy na lpg i silnik się wyłączy za każdym razem jedziemy na lpg(nie ma zwłoki czasowej na przejście z Pb na Lpg) Silnik nie jest wyzylowany gdyż z 1.8 jest tylko 99 km i myślę że długo nim będę jeździł. Wszystko odbywa się niezauważalne. Długo zastanawiałem się czy Lpg ma sens w hybrydzie. Dochodzę do wniosku że tak - skoro można jeździć 100 km za 10 - 11 zł po co wydawać 20- 21zl. Ogólne moje wrażenia z Toyoty są bardzo pozytywne.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Auris