Szukaj

Toyota Auris II Touring Sports D-4D 90 90KM 2013 Toyota Auris 1.4 D-4D, Salon Polska, Navi, Klima

23 499 PLN
Toyota
Auris
2013
diesel
90 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 321 438 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 364 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Toyota Auris 1.4 D-4D, Salon Polska, Navi, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,0 s
Średnie spalanie
4,2 l/100 km
Długość
4 560 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
69% 31%
4,6
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Nie jestem zaskoczony niskim spalaniem. Wcześniej odbyłem jazdy próbne, przy zachowniu możliwie takich samych warunków, jeździłem też wersją z silnikiem benzynowym 1.6. Przyznam, że w zakresie użytecznych obrotów silnik benzynowy przegrywa dynamiką zdecydowanie z dieslem. Lubię jeździć dynamicznie ale nie lubię hałasu. Zadziwiająco mało zużywa na autostradzie: 5.0 - 130 km/h, 5.5 - 140 km/h (wskazania licznika). W tych samych warunkach benzynowa wersja zużywa 2-3 litrów więcej. Myślę, że Toyota trochę się spóźniła z silnikami benzynowymi doładowanymi.
5,8
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
Uwaga! Raport spalania według wskazań komputera pokladowego. Rzeczywiste wartości jakie wychodzą z wyliczeń na stacji są o 8 - 10 % wyższe!!! Min. spalanie to 80% trasa do 120 km/h plus kilka dynamicznych wyprzedzeń i 20% miasto nocą plus kilka ruszeń ze świateł. (Zauważyłem że autko najmniej pali gdy dynamicznie ruszamy nie przekraczając 2, 5 - 3 tys. i błyskawicznie stabilizujemy prędkość na docelowej przy wyborze optymalnego biegu wg. Komputera) Średnie zpalanie to ta sama trasa w dzień z wieloma wyprzedzeniami i prędkościami do 130 plus kawałek szybkiej prostej na ekspresówce. Max. spalanie uzyskałem w ruchliwym miescie delkatnie to ujmując jadąc wbrew eko zasadom. Ogolnie autko bardzo fajne. Wygodne i ciche. Spalanie jednak mnie zaskoczyło. Liczyłem na co najmniej litr mniej na 100 km.
6,7
Toyota Auris II
Touring Sports D-4D 90 90KM 66kW
By można było mówić o ekonomicznej eksploatacji należy nie przekraczać 2,5 tyś/obr a w trasie prędkość powinna zawierać się między 90-120km/h w innym wypadku auto ma potężny apetyt na paliwo i może zadziwić.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Auris