Szukaj

Toyota Auris I Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 2011 Toyota Auris 1.4 D-4D, Salon Polska, Klima

18 999 PLN
Toyota
Auris
2011
diesel
90 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 223 122 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 364 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Toyota Auris 1.4 D-4D, Salon Polska, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
175 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Średnie spalanie
4,2 l/100 km
Długość
4 245 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
5,0
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Przy racjonalnej jeździe pali w/g danych producenta, co oznacza że,(60% trasa reszta miasto), mieści się w 5 litrach. Dla mnie to rewelacja- mniej o 10% od o 200 kg lżejszego Yarisa (100 KM benzyna 1.33),którego miałem bezpośrednio przed Aurisem 1.4D-4DDPF, a dojścia do stałych prędkości np 120 km\godz czy 140 km/godz nieporównywalnie krótsze przy o ok. 20% mniejszej prędkości obrotowej silnika. (To dla tych którzy najzwyczajniej nie rozumieją na czym polega jazda dieslem nowej generacji i działanie wyższego momentu obrotowego silnika).Oczywiście benzyniakiem o większej mocy(ca 10%) można osiągnąć porównywalne przyśpieszenia ale tylko na niższym biegu (o ok.o 1000obr/min wyższej prędkości obrotowej silnika w przypadku benzyniaka). O wyższym spalaniu szkoda w takiej sytuacji wspominać. ( Ale kto bogatemu zabroni i nie zmienia tego fakt tkz. wyższych kosztów stałych tj. kosztów przeglądów, utraty wartości, ubezpieczeń etc.)Czy za paliwo będziemy kiedykolwiek płacić mniej?. Te koszty tylko będą się rozwarstwiać-na korzyść diesla oczywiście.Ten 1.4D-4D pozwala sporo zaoszczędzić przy większych przebiegach oczywiści rzędu 25kkm-30kkm rocznie.
5,0
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Jeśli w rubryce "ekonomiczność" skoncentrujemy się na powszechnie w Polsce uznanym za najważniejsze zużyciu paliwa to samochód należy ocenią więcej niż dobrze. Ceny przeglądów do najniższych nie należą. Jednak poprzednie 3 egzemplarze toyoty mnie do tego przyzwyczaiły więc nie narzekam. Aktualnie auto jest jeszcze na gwarancji, więc o kosztach napraw nie będę się wypowiadał. W corolli tuż po gwarancji usunięcie usterki dogrzewania silnika w ASO kosztowało blisko 6 tys. zł. Należy więc dobrze rozważyć, czy opłaca się trzymać auto starsze niż 3 lata lub o przebiegu większym niż 100.000 km.
5,8
Toyota Auris I
Hatchback 5d Facelifting 1.4 D-4D 90KM 66kW
Ludzie, czemu nikt nie podaje rozmiaru opon? Przecież to ma duży wpływ na zużycie paliwa! Moja Auriska w trybie miejskim, z włączoną klimatyzacją i dość ciężkiej nodze pali ok.5.8-5.9l/100km. Opony 225/45 R17

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Karoseria + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Auris