Szukaj

Suzuki Vitara III SUV 1.4 BOOSTERJET 140KM 2017 Suzuki Vitara Boosterjet 4WD Klima Navi

35 900 PLN
Suzuki
Vitara
2017
benzynowy
140 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 121 100 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 373 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Suzuki Vitara Boosterjet 4WD Klima Navi

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 175 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
8,0
Suzuki Vitara III
SUV 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Chciałbym zapytać się wszystkich piszących raporty o zużyciu paliwa,w jaki sposób obliczają zużycie paliwa.W moim aucie komputer oszukuje o równe 0,5 litra. Wielokrotnie przeliczałem zużycie paliwa podczas tankowania, i zawsze ilość zużytego paliwa na przejechane kilometry była o pół litra wyższa od wskazań komputera.Jeżeli piszący te raporty tego nie uwzględnili,to do tych raportów trzeba podwyższyć spalanie o równe 0,5 litra. Ciekawe jest to, że syn jeżdzi nowym Baleno, i również komputer zaniża mu spalanie o równe 0,5 litra. Wygląda to na wyrafinowane oszustwo producenta, bo dotyczy to akurat dwóch aut , nowych Suzuki w mojej rodzinie.Przez 10 lat jeździłem Grand Vitarą 1,9 ddis , i tam była zgodność wskazań komputera z faktycznym zużyciem. Na tej podstawie oskarżam producenta o celowe zafałszowanie zużycia, bo kierowcy nie obliczają zużycia ręcznie, a wierzą wskazaniom komputera.
6,5
Suzuki Vitara III
SUV 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Auto prawie nowe bo nie ma jeszcze 3000 km więc spalanie jeszcze nie jest miarodajne i mam nadzieję, że trochę spadnie. Ale generalnie nie jest źle. Jadąc bardzo spokojnie w trasie po drogach krajowych spokojnie da się zejść poniżej 6 litrów, Jeżdżąc tylko w mieście (Kraków) spalanie oscyluje koło 7-7,2l - w moim odczuciu automat mocno sprzyja umiarkowanemu spalaniu bo w korku wystarczy delikatnie muskać pedał gazu by się przesuwać do przodu. Największe wahania są na autostradzie - przy jeździe dynamicznej w okolicach 130-140 km/h pali koło 8 litrów, jadąc koło 100km/h spalanie wynosi około 6,5. Generalnie spalanie w tym aucie bardzo mocno zależy od stylu jazdy (w poprzednich autach takiego rozrzutu nie doświadczyłem) - jedziesz bardzo spokojnie to zmieścisz się w 6l/100, trochę depniesz (a silnik do tego zachęca) to bez problemu zobaczysz dwucyfrowe spalanie. Sporo auto pali na pierwszych kilometrach od startu, jeśli ktoś jeździć będzie na krótkich odcinkach to spalanie może być wysokie. U mnie średnia od początku jeżdżenia wg tankowań a nie licznika wynosi 6,9l/100 - 1/3 to krajówki, 1/3 Kraków i 1/3 to autostrady. Licznik jak na razie przekłamuje od 0,1 do 0,5.
6,2
Suzuki Vitara III
SUV 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Na 42 litrach zrobiłem 703km(od zalania do zapalenia się lampki) wyszło niecałe 6l. Prędkość w trasie głównie do 90km/h klika razy 110km/h. Jazda mieszana miasto/trasa(w większej części). Klimatyzacja włączona.Nawigacja,radio plus telefon USB.

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Vitara