Szukaj

Suzuki Vitara 2015 Suzuki Vitara 1.6 VVT, Salon Polska, Serwis ASO

52 999 PLN
Suzuki
Vitara
2015
benzynowy
120 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2015
Przebieg 128 388 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 586 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszki boczne przednie, ASR (kontrola trakcji), ABS, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Elektryczne szyby tylne, Wspomaganie kierownicy, Elektryczne szyby przednie, Przyciemniane szyby, Podgrzewane przednie siedzenia, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, MP3, Bluetooth, Gniazdo SD, CD, Gniazdo USB, System Start-Stop, Otwieranie pilotem, Komputer pokładowy, Tempomat, Ogranicznik prędkości

4,9
~Paweł
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Auto przemyślane i praktyczne, bardzo zwrotne - świetny promień skrętu i łatwe parkowanie, dynamiczne w porównaniu z pełną hybrydą - max moment dostępny od samego dołu wspomagany baterią, ekonomiczne - przy dynamicznej jeździe 4.9l w trasie, 6.1l w mieście (jeszcze spada, ponieważ silnik dopiero się dociera), więc chyba nie warto dopłacać do hybrydy. Auto zwarte, niezbyt długie, jednak miejsca w kabinie i z tyłu dla pasażerów pod dostatkiem...
5,0
~Roman
Suzuki Vitara III
SUV 1.6 DDiS 120KM 88kW
Auto zakupione w Szwecji , w PL od połowy roku, w moich rękach 3 miesiące. jest to druga opinia po zrobieniu trasy S-ką oraz częściowo autostradą. Autko zaskakuje mnie bardzo pozytywnie, a mam pewne porównanie, gdyż jest moim 24 prywatnym samochodem. Zużycie paliwa na autostradzie i S-ce 3,5-3,7 litra/100 km - tankowanie do pełna od-do i co ciekawe, komputer na trasie zawyżył faktyczne zużycie paliwa a w mieście liczy dokładnie bez odchyleń,...
4,5
~Radek
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
5 gwiazdek za zużycie paliwa średnia 6,2l a najwolniej nie jeżdżę. Minusy to słaby lakier, tanie materiały wykończenia wnętrza, radio oraz głośniki. Zalety: to samochód niewiele droższy niż malolitrazowy, pali tyle co seicento, bezawaryjny, zaprojektowany z głową. Minusem niezbyt udana stylistyka. Jednak poza kilkoma powyższymi niedociągnięciami, biorąc pod uwagę cenę daje 5 gwiazdek i samochód był warty swej ceny. Wszyscy co krytykują...

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Vitara