Szukaj

Suzuki Vitara III 2024 Suzuki Vitara 1.4 2WD Elegance 6 M/T mHEV, Leasing od 103%

103 900 PLN
Suzuki
Vitara
2024
benzynowy
129 KM
Rocznik 2024
Przebieg 5 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 129 KM
Pojemność silnika 1 373 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik martwego pola, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Asystent parkowania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Wielofunkcyjna kierownica, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Bluetooth, Radio fabryczne, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Suzuki Vitara 1.4 2WD Elegance 6 M/T mHEV, Leasing od 103%

4,9
~Paweł
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Auto przemyślane i praktyczne, bardzo zwrotne - świetny promień skrętu i łatwe parkowanie, dynamiczne w porównaniu z pełną hybrydą - max moment dostępny od samego dołu wspomagany baterią, ekonomiczne - przy dynamicznej jeździe 4.9l w trasie, 6.1l w mieście (jeszcze spada, ponieważ silnik dopiero się dociera), więc chyba nie warto dopłacać do hybrydy. Auto zwarte, niezbyt długie, jednak miejsca w kabinie i z tyłu dla pasażerów pod dostatkiem...
5,0
~Roman
Suzuki Vitara III
SUV 1.6 DDiS 120KM 88kW
Auto zakupione w Szwecji , w PL od połowy roku, w moich rękach 3 miesiące. jest to druga opinia po zrobieniu trasy S-ką oraz częściowo autostradą. Autko zaskakuje mnie bardzo pozytywnie, a mam pewne porównanie, gdyż jest moim 24 prywatnym samochodem. Zużycie paliwa na autostradzie i S-ce 3,5-3,7 litra/100 km - tankowanie do pełna od-do i co ciekawe, komputer na trasie zawyżył faktyczne zużycie paliwa a w mieście liczy dokładnie bez odchyleń,...
4,5
~Radek
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
5 gwiazdek za zużycie paliwa średnia 6,2l a najwolniej nie jeżdżę. Minusy to słaby lakier, tanie materiały wykończenia wnętrza, radio oraz głośniki. Zalety: to samochód niewiele droższy niż malolitrazowy, pali tyle co seicento, bezawaryjny, zaprojektowany z głową. Minusem niezbyt udana stylistyka. Jednak poza kilkoma powyższymi niedociągnięciami, biorąc pod uwagę cenę daje 5 gwiazdek i samochód był warty swej ceny. Wszyscy co krytykują...

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Vitara