Szukaj

Suzuki SX4 II 2017 Suzuki SX4 S-Cross navi, klimatronic, gwarancja!

54 950 PLN
Suzuki
SX4
2017
benzynowy
112 KM
+48
Zbąszyń (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2017
Przebieg 95 100 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 112 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Bordowy perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

PISEMNA GWARANCJA PRZEBIEGU – W PRZYPADKU STWIERDZENIA NIEZGODNOŚCI GWARANTUJEMY ZWROT NALEŻNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEZ PAŃSTWA POJAZD.

GetHelp.pl GWARANCJE NA AUTA UŻYWANE

Do każdego zakupionego u nas samochodu możesz otrzymać ZA DARMO 12 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą są objęte następujące elementy:

Szybkie naprawy na drodze - (usterek możliwych do usunięcia w warunkach poza warsztatowych)

Holowanie do warsztatu - (do jednego z ponad 1500 współpracujących warsztatów w całej Polsce)

Naprawy warsztatowe - (pokrycie kosztów diagnozy, zakupu niezbędnych części oraz robocizny)

Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)

Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)

Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)

Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)

Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)

Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)

Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)

Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)

Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)

Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)

Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)

Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)

Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)

Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjka)

Rozrusznik i alternator - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z obudową)

Kolumna kierownicza - (łącznie z wałem z przegubem krzyżakowym)

Przekładnia kierownicza - (maglownicą z wałkami, łożyskami i obudową)

Wspomaganie kierownicy - (z pompą wspomagania, przekładnią i kolumną)

Zawór recyrkulacji spalin EGR - (wewnętrzne uszkodzenia wraz z czujnikiem NOx)

Filtr cząstek stałych DPF/GPF/FAP - (wraz z katalizatorem, obudową i rdzeniem filtra)

Samochód zastępczy - (dostępny w 73 punktach w całej Polsce, lokalizacje dostępne na stronie www)

Aplikacja mobilna iHelp® - (umożliwiająca całodobowe zgłaszanie awarii 24/7, również w dni wolne)

Gwarancja GetHelp to:

Najlepiej oceniana firma gwarancyjna w Polsce

Najszybszy proces obsługi Klientów i likwidacji awarii

Największa sieć ponad 1500 współpracujących warsztatów

Indywidualny konsultant dostępny 24/7 przez 365 dni w roku

Darmową aplikację iHelp® do zgłaszania awarii 24/7 również w dni wolne

Całodobową obsługę oraz bezpłatny assistance na terenie całej Polski

Bezgotówkowe naprawy w sieci współpracujących warsztatów

Samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej

TRANSPORT DO KLIENTA

Istnieje możliwość zawiezienia auta pod wskazany adres - dysponujemy własnym transportem.

Na życzenie klienta pojazd można sprawdzić na okręgowej stacji kontroli pojazdów.

CENA AUTA PO WSZYSTKICH OPŁATACH CELNO - SKARBOWYCH – KUPUJĄCY POKRYWA TYLKO KOSZTY PIERWSZEJ REJESTRACJI W POLSCE – KOSZT OK.160zł.

Sprzedaż w systemie VAT23% z możliwością odliczenia podatku VAT.

JAKO DOWÓD ZAKUPU NOWY WŁAŚCICIEL OTRZYMUJE FAKTURĘ VAT DZIĘKI CZEMU ZWOLNIONY JEST Z OBOWIĄZKU UDANIA SIĘ DO URZĘDU SKARBOWEGO I OPŁACENIA PCC (PODATKU OD CZYNNOŚCI CYWILNO - PRAWNYCH) W WYSOKOŚCI 2% WARTOŚCI RYNKOWEJ POJAZDU!

Istnieje możliwość zakupu auta w systemie ratalnym bez pierwszej wpłaty i zaświadczenia o dochodach-uproszczone procedury.

KREDYTY RÓWNIEŻ DLA OSÓB ZADŁUŻONYCH Z DOBRĄ HISTORIĄ W BIK BEZ KONIECZNOŚCI UDOKUMENTOWANIA DOCHODU.

ISTNIEJE RÓWNIEŻ MOŻLIWOŚĆ POZOSTAWIENIA SWOJEGO AUTA W ROZLICZENIU.

Przed przyjazdem prosimy o potwierdzenie ważności i zgodności oferty – PROSIMY O UZGODNIENIE TERMINU WIZYTY.

Jeśli zauważysz błąd w opisie prosimy o kontakt wyjaśnimy go - każdy może się pomylić - za co z góry przepraszamy!

Jesteśmy firmą z 25-cio letnim doświadczeniem na rynku. Zajmujemy się importem samochodów osobowych i dostawczych. Ponadto oferujemy kompleksową obsługę w zakresie rejestracji pojazdów, załatwianiem formalności celnych i skarbowych oraz ubezpieczeniami komunikacyjnymi (oferta praktycznie wszystkich największych towarzystw ubezpieczeniowych).

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, §1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.

Identyfikator:AKL17RZ5C

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
4,6
~blumeck
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Użytkuję od nowości i na moje potrzeby był to udany zakup. Najczęściej jeździ wkoło komina, dwa razy w roku na wakacje po kilkaset km. Auto nie za duże, zwinne, przy wyprzedzaniu daje radę. Jak na swoją cenę bogato wyposażone: klimatyzacja dwustrefowa, radar, tempomat adaptacyjny, kamera itd. Serwisowanie w ASO nie jest przesadnie drogie: za wymianę oleju i filtra między interwałami (ja w wymiany co 20 tys. nie wierzę) zapłaciłem ok. 400zł za...
4,9
~Tomasz
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki kupione nowe od dilera. Obecnie 37680km. Auto bardzo dynamiczne i ekonomiczne. Cykl mieszany 6.7 l. Trasa 90-100km/h 5l. Jedyny mankament jak dla mnie to niewygodne siedzenie a dokładniej oparcie. Jest tam taki uskok na wysokości łopatek, który uwiera w plecy. Dotyczy to osób ze wzrostem 180 cm+. Dla niższych osób jest ok. Minusem jest też bardzo miękki lakier akrylowy. To jednak dotyczy już chyba wszystkich marek. W mojej ocenie...
4,6
~Karol
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Kupiłem, użytkuję, Polecam! Dostałem dokładnie to czego oczekiwałem, sprytne auto na co dzień. Użytkuję już przeszło rok i coś już mogę powiedzieć. Dojazd do pracy, wyjazd za miasto, wakacje - sprawdza się w każdym zadaniu. Sprawdzone ! Auto które nie udaje, nie napina się, nie obiecuje niemożliwego - normalne auto jak kiedyś, coś dla mnie! Zanim kupisz porównaj wyposażenie i bajery. Suzuki na prawdę przedstawiło dobrą i przejrzystą...

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki SX4