Szukaj

Suzuki SX4 I Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 2009 Suzuki SX4 1.6 VVT, Klima, Klimatronic

20 999 PLN
Suzuki
SX4
2009
benzynowy
107 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2009
Przebieg 201 949 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 107 KM
Pojemność silnika 1 586 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Suzuki SX4 1.6 VVT, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
Średnie spalanie
6,8 l/100 km
Długość
4 135 mm
Szerokość
1 755 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
8,0
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Chla jak smok, jezdze przy wylaczonym 4x4, auto bardzo nie udane, spalanie w trasie nieco ponad 6.5 dla predkosci ok 80km/h z klima, im szybciej tym wiecej, przy 120 spala 10L, generalnie bylem nim w gorach (asfaltowe dosyc strome gorki), 5 osob, caly bak i... auto niezbyt dawalo rade ciagnac! Na drugim biegu caly czas pod gorke 40km/h, po 2 km, smród sprzegla, nie spalone ale sie przypieklo, jazda w terenie 4x4 dosyc grząski, dziurawy teren i to samo, sprzeglo sie pali. Napewno nie jezdze na pol sprzegle, w terenie praktycznie nie zmieniam biegow (zawsze 2 chyba ze sie zatrzymam) wiec noga ze sprzegla. Niestety nie polecam nikomu, twarde zawieszenie (w zimie skrzypialo, byc moze to jakas wada u mnie tylko), auto malo komfortowe, nie czuje sie tej wielkości, doradzam zakup normalnej terenowki, a nie tej pseudo popierduly, chyba ze starszemu panu ktory chce dojechac do kosciola po dziurawej wiejskiej drodze.
7,2
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Przejechane ponad 20 tys. bez żadnych napraw. Autko prowadzi się dobrze i pewnie trzyma się drogi. Ceny serwisu są umiarkowane, a co do części to taniej można kupić fiatowskie od sedici które są identyczne i połowe tańsze z tego co się dowiadywałem. W mieście sx4 spala 9 l. Na trasie przy normalnej jeździe w oklicach 120km/h z włączoną klimatyzacją, radiem, światłami uzyskałem 6.6 l , także jak na takie gabaryty i napęd na 4 koła który nawet jak jest wyłączony to i tak kilka % przekazuje na tył to bardzo niewelkie spalanie.
9,1
Suzuki SX4 I
Hatchback 1.6 i 16V VVT 107KM 79kW
Byłam średnio zadowolona z powodu zużycia paliwa (pije dużo)a po ostatnich opadach śniegu i totalnych zaspach na poboczach ulic jestem wściekła. Wyjazd z zaspy w którą zostałam wmanewrowana przez jadący z na przeciwka samochód- kosztował mnie spaleniem się sprzęgła(w SX4x4 - podobno to się nigdy nie zdaża a mnie się zdażyło).W serwisie autoryzowanym wmawiają mi że jeżdzę na półsprzęgle - co jest nieprawdą.W listopadzie po 10 000 tyś byłam na przeglądzie i było wszystko ok.- po następnych 2 tyś. wg.serwisu -ogólne zużycie.Naprawa miała trwać 4dni-3 dni transport części z magazynu w Niemczech 1 dzień naprawa. Na sprzęgło czekam już 5 dni i części nadalbrak- nie ma na stanie w magazynie .Dotychczas jeżdziłam samochodami amerykańskimi (ostatnio 5 lat PT Chryslerem)- były niezawodne i spalanie trochę wieksze ale zupełnie inny komfort jazdy .

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki SX4